Rozdanie Lato vol 5

1. Organizatorką rozdania jestem ja - właścicielka bloga ja-sie-dystansuje.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest jedna z poniższych książek
3. Sponsorem nagrody jestem ja.
4.Rozdanie trwa od dziś do 24 sierpnia  2017 roku.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu.
6. Zgłoszenie należy umieścić pod tym postem.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy skomentować dowolną recenzje [podsumowania, konkursy, tbr się nie liczą]. Jak również poproszę o e-maila, abym mogła się z wami skontaktować w razie wygranej. Miło będzie również jak udostępnicie informacje o konkursie i zaobserwujecie blog.
8. Po ogłoszeniu wyników napiszę do zwycięskiej osoby.
9. W konkursie mogą brać udział tylko osoby, mające adres korespondencyjny na terenie Polski.
10. Aby konkurs miał miejsce musi zgłosić się co najmniej 10 osób
 
Książki do wyboru 








Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators