Podsumowanie lipca.

Miała być dziś jeszcze recenzja, ale w końcu będzie podsumowanie lipca.
Sądziłam, że ten miesiąc będzie nieco lepszy, w końcu miałam tydzień urlopu, więc czasu na czytanie było sporo. Jednak pierwszy raz mam tak, że nie zrecenzowałam aż 4 książek, które przeczytałam w danym miesiącu. Czy zawitają na blogu, tego nie wiem.
W sumie zrecenzowałam 15 książek, co dało mi 6132 strony. Jak na mnie to ani dużo, ani mało. Taki standard.
 W tym miesiącu udało mi się nawiązać dwie nowe współpracę, więc jestem z tego bardzo zadowolona.
Jestem w trakcie reorganizacji biblioteczki, więc możecie się spodziewać w najbliższym czasie rozdań lub wyprzedaży. Jeszcze nie postanowiłam co i jak.

W następnym miesiącu spodziewajcie się na blogu takich książek jak:
"Miłość, która przełamała świat"
"Love Line"
"Tajemnica diabelskiego kręgu"
"Kształt gruszki"
"Urok Grace'ów
I oczywiście parę innych, które pojawią się w moich rękach przy okazji.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators