TBR na wakacje

Witam w związku z tym, że rozpoczęły się wakacje[choć ja już ich nie mam], chciałam się z wami podzielić listą książek, które planuję przeczytać.
Nie będę już uwzględniać tych książek, które zagoszczą u mnie w tym tygodniu.

Tak więc zaczynamy: Lipiec

"Co przyniesie wieczność" -Jennifer L. Armentrout



Tej pozycji jestem ciekawa, ponieważ niejednokrotnie spotkałam się z pozytywnymi opiniami na jej temat.













"Światło, które utraciliśmy" -Jill Santopolo



Wydana będzie w lipcu. Jest to jedna z tych książek na które szczególnie czekam w te wakacje. Już wiem, że sprawie ją sobie na urodziny














"Zdrajca tronu" - Alwyn Hamilton


Pierwszą część czytałam dość niedawno. Wywarła na mnie bardzo pozytywne wrażenie, więc nie pozostaję mi nic innego jak przeczytać kontynuacje. Zdecydowanie polecam tę serie.
















"Ostatnia szansa" -Samantha Young


Bo w lato nie może zabraknąć lekkich romansów

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators