Konkurs:Lato 1

 Wakacje co raz bliżej tak więc przychodzę do was z paroma rozdaniami. Oto pierwsze:

1. Organizatorką rozdania jestem ja - właścicielka bloga ja-sie-dystansuje.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest jedna z poniższych książek
3. Sponsorem nagrody jestem ja.
4.Rozdanie trwa od dziś do 24 czerwca 2017 roku.
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu.
6. Zgłoszenie należy umieścić pod tym postem.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy zaobserwować blog, w komentarzu podać pod jaką nazwą obserwujecie. Jak również poproszę o e-maila, abym mogła się z wami skontaktować w razie wygranej. Miło będzie również jak udostępnicie informacje o konkursie. Choć nie jest to koniecznie to im więcej zgłoszeń tym więcej konkursów, tak więc przy 50 zgłoszeniach od razu zamieszczam kolejne rozdanie
8. Po ogłoszeniu wyników napiszę do zwycięskiej osoby.
9. W konkursie mogą brać udział tylko osoby, mające adres korespondencyjny na terenie Polski.
10. Aby konkurs miał miejsce musi zgłosić się co najmniej 10 osób




Wzór zgłoszenia 
Zgłaszam się 
Obserwuję jako: 
Mój e-mail
Wybieram:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators