Stosik, czyli co mi przybyło na półkach w kwietniu

Kwiecień był dla mnie bardzo dobrym miesiącem. Kupiłam parę książek, jak i nawiązałam kilka współprac z czego jestem bardzo zadowolona.
Mniejszy stosik przedstawia większość książek, które kupiłam bądź wygrałam w wyzwaniach.
Pierwsze dwie od góry to moje pierwsze nagrody książkowe w życiu.
"Drugie życie Matyldy" - Magdalena Trubowicz -  w wyzwaniu Czytam, bo polskie.
"Diabolika" S. J. Kincaid - za liczbę książek przeczytanych
Niżej już są moje własne nabytki
"Zły Romeo" - Leisa Rayven
"Za murami Awinionu" - Calmann
"Zranieni" - H.M Ward
"Nic do stracenia. Początek" - Kirsty Moseley
"Tysiąc pięter" - Katharine McGEE
Brakuje tu chyba trzech książek, które są obecnie u znajomych

Drugi stosik to moje nabytki od autorów i wydawnictw
"W sieci złudzeń" - Jayce Maynard
"Andumenia. Przebudzenie" - Monika Glibowska
-"Mechaniczna ćma" - Joanna Pypłacz
"Piętno Pielgrzyma.  Zbuntowani" - Janusz Lasgórski
"The Call" - Peadar O'Guilin
"Klątwa Przeznaczenia" - Monika Magoska-Suchar Sylwia Dubielecka
"Konkurs na żonę" - Beata Majewska
"Buntowniczka z pustyni" - Alwyn Hamilton
"Pierworodna" - Tosca Lee


Jak pewnie zauważyliście parę książek już miało swoje recenzje na blogu, a reszta jeszcze przed nami.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators