[264] "Pierworodna" - Tosca Lee

Tytuł: "Pierworodna"
Autor: Tosca Lee
Seria: Piętno Krwawej Hrabiny tom 2
Liczba stron: 360
Wydawnictwo: IUVI 
Rok wydania:2017
Nagle, w jednej chwili, powraca cała przeszłość Audry. Wymazane na jej własne życzenie wspomnienia zostały jej zwrócone. Wreszcie Audra wie, dlaczego to zrobiła – by uratować córeczkę.
Teraz musi znaleźć swojego największego wroga, Historyka, i położyć kres trwającej od wieków wojnie między Potomkami a Dziedzicami – raz na zawsze. Ale najpierw musi uratować swojego męża Lukę, który jest więziony przez Dziedziców. Nie jest to proste, a sprawy komplikują się dodatkowo, ponieważ Audra działa poza prawem. Nie ułatwia zadania także fakt, że kobieta zmaga się z rosnącą potęga swej mocy i jej bolesnymi skutkami ubocznymi.
Kiedy podła zdrada krzyżuje jej plany, Audra nie wie, komu ufać. Z pomocą mnicha heretyka, sprawdzonych przyjaciół i hakera Błazna szuka sposobu, aby pokonać Dziedziców i uratować pozostałych Potomków. Ostateczna konfrontacja z zaskakującym i nieubłaganym obrotem spraw będzie śmiertelnie niebezpiecznym sprawdzianem mocy Audry.
Czy okaże się wystarczająco silna?
[lubimyczytac.pl]

Zaraz po przeczytaniu pierwszego tomu serii wiedziałam, że wcześniej czy później sięgnę po jej kontynuację. Udało mi się od razu z jej premierą. Jestem z tego powodu bardzo zadowolona, bo oczywiście nie zawiodłam się na książce.

Audra posiada dziedzictwo, a mianowicie jest potomkinią Krwawej Hrabiny. Tak jak się domyślacie, są ludzie, którzy chcą ją dopaść. Pierwszy tom przypadł mi do gustu, a ten wręcz mnie pochłoną. Autorka znakomicie wkomponowała Dziedziców i Potomków w realny świat. Wszystko jest tak wymyślone, że bez problemu mogłoby tak być naprawdę. Choć w sumie ja nie chciałabym się dowiedzieć, że jestem czyjąś potomkinią, kogoś takiego po kim krążą złe legendy. Tempo w książce jest na odpowiednim poziomie. Bohaterowie nie dają nam się nudzić, ale też nie sprawiają, że nie możemy nad nimi nadążyć. 

Do tego wszystkiego dochodzi wątek miłosny i to jaki piękny. Zarówno dla Audrey jak i Luki liczy się bardziej dobro drugiego niż jego samego. Są w stanie cierpieć, odnieść porażkę, aby drugiemu się udało. Od razu widać, że ich uczucie jest szczere i mocne. Miłość przeciwko wszystkim to jest to co lubię. 

"Piętno Krwawej Hrabiny" to z pewnością seria, którą warto przeczytać. Po pierwsze ma swoje nawiązanie w historii. Między nimi dzięki przeczytaniu tej książki dowiedziałam się kto to jest ta cała Krwawa Hrabina i czemu tak jest nazywana. Więc ta opowieść uczy. Po drugie, napisana jest lekkim językiem, a przy tym sporo się dzieję, więc możemy przy niej odetchnąć, zrelaksować się i przy okazji nie nudzić. Po trzecie bohaterowie, którym nie wiesz czy możesz zaufać. Każdy z nich jest inny, ma inną przeszłość, powiązania i chęci. Właśnie to wszystko możesz odkryć czytając "Pierworodną". Czekam na kolejne książki autorki

Moja ocena
8/10

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu IUVI

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators