English Matters




Kolejny raz mam okazję zapoznać się z czasopismem pomagającym w nauce języka angielskiego.


W tym wydaniu możemy między innymi przeczytać o cydrze jabłkowym. Dowiedziałam się jak powstaje i gdzie. Dość  obszerny artykuł poświęcony jest naszym milusińskim, więc jeśli lubicie psy to z pewnością was zainteresuje.

Tak jak zawsze do każdego tekstu dołączony jest mały słowniczek najtrudniejszych słów i wyrażeń, który zdecydowanie jest pomocny. Szczególnie dla mnie, gdzie jak już nie raz wspominałam język obcy zdecydowanie nie jest mocną stroną. I tu chciałabym się pochwalić, ostatnio zainstalowałam sobie pewną grę na telefon, która pomaga mi w poznawaniu angielskich słówek, więc może kiedyś i dla mnie będzie nadzieja.

Dla kogo to czasopismo?
Dla tych, którzy mają język obcy na dobrym poziomie, a ta gazetka pomoże im udoskonalić swój warsztat po przez przytoczenie paru przydatnych i nowych zwrotów.
Ci którzy z językiem obcym są trochę na bakier tak jak ja, również nie będą zawiedzeni, bo teksty nie należą do szczególnie trudnych i choć owszem parę razy musiałam wspomóc się "wujkiem google" to i tak czytanie English Matters dawało mi frajdę.

Za możliwość nauki języka dziękuję wydawnictwu  Colorful media




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators