[227]"Ogień, który ich spala" - Brittainy C. Cherry



Tytuł: "Ogień, który ich spala"
Autor: Brittainy C.Cherry
Seria: "Żywioły.cz.1"
Liczba stron: 450
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo Filia

Był sobie kiedyś chłopiec, którego pokochałam. 
Logan Francis Silverstone był moim zupełnym przeciwieństwem. Kiedy tańczyłam jak urzeczona, on podpierał ścianę. Przeważnie milczał, podczas gdy mnie trudno było uciszyć. Uśmiech przychodził mu z wysiłkiem, natomiast ja unikałam smutku.
Pewnej nocy dostrzegłam ciemność, która czaiła się głęboko w nim. 
Każdemu z nas czegoś brakowało, jednak razem mieliśmy wszystko. Z obojgiem było coś nie tak, ale obok siebie zawsze czuliśmy, że wszystko jest jak należy. Byliśmy jak spadające gwiazdy przecinające nocne niebo w poszukiwaniu życzenia, modlące się o lepsze jutro.
Aż do dnia, w którym go straciłam. Jedną pochopną decyzją zaprzepaścił nasz związek.
Był sobie chłopiec, którego pokochałam. 
I przez kilka krótkich chwil - trwających tyle co oddech, co szept - pomyślałam, że może i on mnie kocha.
[lubimyczytac.pl]


Są tacy autorzy, na których wiem, że sięgając po ich książki się nie zawiodę. Jak tylko dowiedziałam się, że zostaje wydana kolejna część serii Żywioły, wiedziałam, że dość szybko trafi ona w moje ręce.
Logan jest młodym mężczyzną, który musi liczyć się z każdym groszem. To on jest głową rodziny, ponieważ matka bierze narkotyki, a ojca więcej nie ma niż jest. Zdecydowanie jednak lepiej jak go nie ma. Podczas jednych, niefortunnych zakupów poznaję Alysse, dziewczynę z dobrego domu, grzeczną i pogodną. Z pozoru są różni, ale okazuję się, że bardzo wiele ich łączy. 

Kolejny raz Brittainy C. Cherry wykonała kawał dobrej roboty. Książka napisana jest lekkim językiem, ale przy tym wnosi coś świeżego. Każdy z bohaterów książki wnosi do niej swoją indywidualność. Wszyscy mają swoją historię, gdzie wszystkie razem tworzą ciekawą całość. W lekturze naprawdę sporo się dzieję, autorka atakuję nas coraz nowszymi zdarzeniami. Non stop rzuca kłody pod nogi swoim bohaterom. Jednak trzeba wierzyć, że zawsze po burzy wzejdzie słońce. Każdy w swoim życiu ma również te leprze momenty.

"Kiedy znajdziesz kogoś, kto rozśmieszy Cię w chwili, w której twoje serce chce płakać- trzymaj się go. Będzie tym, który zmieni twoje życie na lepsze."

Po tego typu książki uwielbiam sięgać kiedy to mam głowę pełną myśli, szczególnie po pracy i chcę się po prostu zrelaksować.Napisana została prostym językiem, który łatwo trafia do szerszego grona odbiorców, a przy tym porusza ciężkie tematy. Seria "Żywioły" przeznaczona jest przede wszystkim dla kobiet, myślę, że się spodoba.  Z pewnością będę wyczekiwała kolejnych jej części.

"Ogień, który ich spala" to książka o szukaniu swojej bratniej duszy, walce o najbliżych, a także wzajemnej trosce, zaufaniu i przede wszystkim uczuciu.

Moja ocena
8/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators