[224] "To, co najważniejsze" - Samantha Young




Tytuł: "To, co najważniejsze"
Autor: Samatha Young
Seria: Hart''s Boardwalk 
Liczba stron: 300
Rok wydania: 2017
Wydawnictwo: Burda Książki

Witamy w Hartwell, spokojnym, nadmorskim miasteczku, gdzie dzięki tajemnicy sprzed wielu lat pewna kobieta zrozumie, co znaczy prawdziwa miłość... 
Doktor Jessica Huntington całym sercem angażuje się w problemy swoich podopiecznych z więzienia dla kobiet, ale w życiu prywatnym starannie unika związków uczuciowych. Nauczyły ją tego bolesne doświadczenia. W więziennej bibliotece odkrywa plik starych listów miłosnych i jedzie do malowniczego Hartwell, żeby dostarczyć je adresatowi. Nadmorskie miasteczko rzuca na Jessicę swój czar, ale jeszcze większe wrażenie robi na niej przystojny właściciel miejscowego baru. 
Od czasu rozwodu z niewierną żoną, Cooper Lawson skupia się na tym, co najważniejsze: na rodzinie i prowadzeniu baru przy nadbrzeżnej promenadzie, który od lat znajduje się w posiadaniu Lawsonów. Jednak kiedy Jessica przekracza progi jego knajpki, gotów jest znów otworzyć swoje serce. Chociaż wzajemne przyciąganie staje się coraz silniejsze, Jessica z uporem broni się przed bliskim związkiem. 
Aby przekonać ją, że jest w życiu coś, o co warto walczyć, Cooper będzie musiał ofiarować jej więcej niż tylko namiętność.[lubimyczytac.pl]



Twórczość Samathy Young miałam już okazję poznać za sprawą innej książki i muszę przyznać, że przypadła mi ona do gustu. "To, co najważniejsze" było jedną z premier w tym miesiącu której z niecierpliwością wyczekiwałam. Więc oto i udało mi się ją przeczytać.

Główną bohaterką jest tu doktor Jessica, która pracuję jako lekarka więzienna. Pewnego dnia trafia na listy jednej z więźniarek, które nigdy nie zostały wysłane. Tak oto ląduję w Hartwell, małym miasteczku, które sprawi, że jej życie wywróci się do góry nogami.

Jak nie trudno się domyślić głównym motywem książki jest uczucie. Miłość pomiędzy Cooperem, a Jessicą jest pełne namiętności. Tak dobrze wam się wydaje, występują tu sceny erotyczne, ale pasują mi tu do ogólnej koncepcji. Są wyważone, a na to szczególnie zwracam uwagę. Oboje z bohaterów posiadają swoje tajemnice, które poznajemy krok po kroku. Trochę tego jest. Autorka potrafi budować napięcie. Mamy do czynienia z kilkoma zwrotami akcji, czy też niespodziewanymi faktami, których się nie spodziewaliśmy.

Jest pewien problem, bo mimo wszystko książka mi się dłużyła, naprawdę. Wydaję mi się jakby ona miała z pięćset stron, a nie trzysta. Nie do końca wiem czym to jest spowodowane. Nie jest  to pierwsza książka, którą czytam, gdzie byłby taki zarys fabuły.

Zdecydowanie jest to lekka i przyjemna książka, jednak zabrakło mi głębi. Jeżeli szukacie pozycji na oderwanie się w wieczór to wtedy zachęcam

Moja ocena
6/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators