[123] "Miłość za wszelką cenę" - Louisa Reid



Autor: Louisa Reid
Tytuł: "Miłość za wszelką cenę
Liczba stron: 464
Rok wydania:2016
Wydawnictwo Zielona Sowa

Jak zacząć od nowa?
Audrey razem z matką i bratem przenosi się do nowego miasta. Przeprowadzka miała być dla dziewczyny również ucieczką. Jednak ciężko jest uciec, gdy Twoją duszę otacza mrok. To Coś. Przychodzi bez uprzedzenia i atakuje w najmniej spodziewanym momencie..
Lekarstwem na problemy może okazać się mieszkający nieopodal Leo. Losy tej dwójki splatają się. Pojawienie się chłopaka uświadomi Audrey, że nic nie jest takie, jakim się do tej pory wydawało. Dziewczyna zrozumie, że kochając kogoś można zrobić wiele. Pytanie, czy zawsze wiele dobrego…
Wciągająca, nieoczywista opowieść o miłości.
Szokująca. Przeczytana raz, pozostaje w pamięci na długo. 

[lubimyczytac.pl]

Thriller psychologiczny należy do gatunku książek, po które sięgam raz na jakiś czas.  Zazwyczaj wolę lekkie książki, jednak czasem  warto zabrać się za coś innego, szczególnie jak jest to porządnie napisana lektura. 

Audrey jest młodą dziewczyną, która to przeprowadza się wraz z matką i bratem do innego miasta. Stara się zacząć wszystko od nowa, ale niezupełnie jej się to udaje. To właśnie tam poznaje Leo, chłopaka, który daje jej odskocznie od domu, a przede wszystkim matki. Leo pochodzi z bogatej rodziny, która stawia mu wysoko postawioną poprzeczkę. Choć on nie patrzy na swoją przyszłość tak jak jego rodzice. 

Przyznam się, że sięgając po "Miłość za wszelką cenę" spodziewałam się zupełnie innej fabuły niż ta, którą  tu zastałam. Jednak jestem pozytywnie zaskoczona, bo dla mnie było to coś zupełnie nowego. Chyba nie czytałam do tej pory książki, gdzie przytoczony był motyw choroby psychicznej. Mogę śmiało powiedzieć, że książka mną wstrząsnęła, a losy bohaterki musiałam czytać z kilku minutowymi przerwali żeby ochłonąć. Czasem ciężko nam uwierzyć w poczynania pewnych postaci w książkach, choć tak naprawdę dzieją się takie rzeczy również w realnym życiu. Czytając "Miłość za wszelką cenę" miałam na ciele ciarki. Autorka potrafiła idealnie zadziałać na moje emocję, wstrząsnąć mną. 
Powiem wam, że lektura ta sprawiła, że mam kompletny mętlik w głowie, bo choć jakoś w połowie zaczęłam zdawać sobie sprawę o co tu będzie chodzić to i tak wbiło mnie w fotel. Miłość ludzka potrafi przynosić drugiemu człowiekowi zarówno radość, ale również w innym wypadkach ból i cierpienie.

"Miłość za wszelką cenę" nie jest książką wobec, której nie można przejść obojętnie. Czyta się ją z zapartym tchem. Wciąga, porusza i myślę, że po części nas uczy, żeby bardziej interesować się losem ludzi, którzy nas otaczają. Przeznaczona jest zarówna dla młodszych czytelników jak i tych starszych.

Moja ocena 9/10

Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators