Serie książkowe

Często trochę obawiam się po sięganie po serie książkowe. Dlaczego? Często jest tak,  że jak nie mogę przeczytać poszczególnych części w krótkim okresie to ciężko mi później dalej ją czytać, bo już straciłam wątek.
Jest jednak i tak spora ich liczba, które zaczęłam czytać i zamierzam je skończyć, albo choć trochę pociągnąć do przodu. Taki właśnie mój cel na ten rok.
Serie jakie czytam:
"Zwiadowcy" - John Flanagan
Obecnie jestem po czterech księgach, gdzie w sumie wydanych zostało dwanaście. Tak więc jeszcze sporo przede mną.
"Dwór cierni i róż" - Sarah J. Maas
Seria, która po prostu mną zawładnęła. Nie dawno wyszła druga część, którą mam już za sobą. I z tego co wiem to w tym roku nie uda mi się jej dokończyć, bo na kolejny tom trzeba jeszcze poczekać.
"The Coincidence" - Jessica Sorensen
Może nie jest jakaś wyjątkowa jednak zainteresowała mnie na tyle, że mam ochotę poznać kontynuacje. Czekam na wydanie w Polsce kontynuacji.
"Tajemniczy ogień" - C.J. Daugherty
Pierwsza część wywarła na mnie naprawdę pozytywne wrażenie. W ostatnich dniach została wydana kontynuacja, którą z pewnością niedługo przeczytam
"Piętno Krwawej Hrabiny" - Tosca Lee
O tą serie się trochę boję, bo owszem podobał mi się jej pierwszy tom, tyle że nie mam bladego pojęcia kiedy ukażę się jej kontynuacja, a tak jak mówiłam nie lubię długich przerw.
"Pani Peregrine" - Ransom Riggs
Przeczytałam pierwszą część zaraz po obejrzeniu filmu. Choć od razu miałam możliwość sięgnięcia po jej kontynuacje to jakoś do dziś nie mogę się do tej zabrać. Nad tą serią zdecydowanie muszę przysiąść.
"Fobos" - Victor Dixen
Piszą dla was ten post, zaczynam sobie uświadamiać, że sporo serii rozpoczęłam w tym roku.
"Zanim się pojawiłeś" - Jojo Moyes
Wstyd się przyznać, ale owszem nadal nie dokończyłam tej serii. Obiecuję wam, że w tym bądź następnym miesiącu naprawie to.
"Mroczne intrygi" - Cassandra Clare
Oczywiście, że nie mogło zabraknąć  w tym podsumowaniu moich ukochanych Nocnych Łowców
"Zakręty losu" - Agnieszka Lingas-Łoniewska
Kolejny wstyd, bo nadal tej serii nie dokończyłam choć tak bardzo mi się podobała
"Idealna chemia" - Simone Elkeles
Jedna z moich ulubionych serii New adult.
"Percy Jackson i bogowie olimpijscy" - Rick Riodan
Kolejna seria, którą mam nadzieję, że uda mi się kontynuować, szczególnie, że jest już ona wydana.



Pewnie o wielu seriach mi się zapomniało. Niestety tak już z nimi mam. Czytaliście któreś z nich? Może znacie daty premier ich kontynuacji?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators