Podsumowanie - styczeń 2017

Pierwszy miesiąc roku upłynął mi nadzwyczaj szybko. Przeczytałam dość sporą liczbę książek, a to za sprawą urlopu.
Statystyka:
Liczba przeczytanych 20
Liczba stron:7677
Średnio na dzień przeczytane: 248
Obserwatorów: +19
Obserwatorów Google +15
W tym miesiącu miałam około 12 tyś wyświetleń

Najlepsze książki z tego miesiąca:
 "Malfetto. Mroczne piętno." - Marie Lu
"Szklany tron" - Sarah J. Maas
"Dziewczyna, którą kochałeś" - Jojo Moyes
 "Dwór cierni i róż" - Sarah J. Maas
"Dwór mgieł i furii" - Sarah J. Maas
Jak widać w tym notowaniu, aż trzy książki należą do Sarah J. Maas. Co tu dużo mówić zakochałam się w jej twórczości.

Rozczarowania:
"Ponad wszystko" - Nicola Yoon
"Sama się prosiła" - Louise O'Neill
"Nie lubię kotów" - Katarzyna Zyskowska-Ignaciak
"P.S. I like You" - Kasie West
"Będę czekać całą noc" - Justyna Luszyńska

Chciałabym się również pochwalić, że nawiązałam współprace z kolejnym wydawnictwem, więc oby tak dalej ten blog się rozwijał.

Plany:
Z pewnością w najbliższych dniach będziecie mogli przeczytać recenzję takich książek jak:
"Widmo grzechu" - Anna Szafrańska
"To, co najważniejsze" - Samantha Young
"Miłość za wszelką cenę" - Louisa Reid
"Krzyżowiec" - Grzegorz Wielgus (czekam aż ta książka do mnie dotrze"
"Korona w mroku" - Sarah J. Maas
Reszta wyjdzie w trakcie

W kolejnym miesiącu z pewnością znów będzie miała miejsce rozdanie książkowe, więc oczekujcie. Po prawej stronie, prawie na górze będę starała się zawsze wstawiać linki z obecnymi rozdaniami.
Luty już wiem, że będzie dla mnie trochę zapracowanym miesiącem, bo muszę się wziąć trochę za obowiązki w pracy więc będę się cieszyła jeśli przeczytam o pięć książek mniej niż w tym.
A wam jak minął ten miesiąc?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators