Podsumowanie roku 2016

W końcu minął nam 2016 rok. Nie mogę jednoznacznie stwierdzić czy był dla mnie udany czy nie. Z pewnością do plusów muszę zaliczyć fakt, że wróciłam do blogowania na bieżąco z dnia na dzień blog robi się co raz lepszy. Również w 2016  rozpoczęłam moje pierwsze współprace z wydawnictwami i autorami. Dołączyłam również do Fuji Recenzentów Książek, z czego bardzo się cieszę i mam nadzieję, że w następnym roku ta strona się rozwinie.
Jeśli chodzi o moje życie osobiste to początek roku był jak rollercoaster i trochę sama się w nim pogubiłam, ale myślę, że teraz już jest ostatecznie wyprostowane. W pracy dostałam awans, którego na dzień dzisiejszy żałuję, a rok zakończyłam chora. Więc nie będę wam opowiadała o moim Sylwestrze, bo nie ma o czym.

W ubiegłym roku przeczytałam około: 116 książek
Co dało mi w przybliżeniu 10 miesięcznie.
Książki te liczyły mniej więcej 40 tys stron


Jakie mam plany na 2017?

-Przeczytać ponownie ponad 100 książek.
-Nawiązać współprace choć z 2 wydawnictwami
-Zwiększyć do 300 obserwatorów, a także poprawić statystyki
-Przeczytać większą ilość z książek z klasyki
-I takie moje skryte marzenie wygrać w końcu jakiś blogowy albo jakikolwiek konkurs.

A wam jak minął rok?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators