Plany czytelnicze 1/2017

Dziś przychodzę do was z książkami, które mam zamiar przeczytać w najbliższym czasie. Znając mnie to w między czasie w moje ręce wpadną również inne książki. Bądź co bądź planowanie nie jest moją mocną stroną.
Tak więc po pierwsze byłam w bibliotece, z której to pochodzą trzy książki:
"Ta, którą znam" - Małgorzata Warda
"Nie lubię kotów" - Katarzyna Zyskowska- Ignaciak - akurat wczoraj ten tytuł mi idealnie spodobał się
"Listy z dziesiątej wsi" - Agnieszka Olszanowska
Jak nie trudno zauważyć wszystkie trzy są napisane przez nasze polskie pisarki. Stwierdziłam, że w tym roku jeszcze częściej będę sięgała po naszą literaturę.

Oczywiście nie samą biblioteką człowiek żyje.
W ostatnim czasie otrzymałam ebooka "Ziemia2478" -Łukasza Grodzkiego, który to obecnie czytam
Po za tym również mam swoje książki, pożyczone lub takie które po prostu muszę kupić.
"Dwór mgieł i furii" - Sarah J. Maas
"Sekta zabójców" - Licia Troisi
"To co najważniejsze" - Samantha Young
"Dziewczyna, którą kochałeś" - Jojo Moyes




Do tego dziś wybieram się do księgarni więc na pewno nie wyjdę z pustymi rękami. Czytaliście coś? Co polecacie? Odradzacie?





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators