Konkurs!! Złap licznik

Stwierdziłam, że dziś będę mało oryginalna, a co za tym idzie przychodzę do was z konkursem Złap licznik, który w ostatnim czasie jest dość popularny.
Tak więc najważniejszym dla was zadaniem będzie złapać licznik z liczbą 100 000
Komu się uda jako pierwszemu przesłać mi screena z tą datą wygra nagrodę książkową. Co do wygrania?Jedna z książek z mojej biblioteczki, z pewnością się dogadamy. Lub jeśli chcecie mogę od razu poddać pule książek, na opinie czekam w komentarzach.


1. Organizatorką rozdania jestem ja - właścicielka bloga ja-sie-dystansuje.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest wybrana przez was książka. 
3. Sponsorem nagrody jestem ja. Książki nie są nowe, raz czytane i pochodzą z mojej własnej biblioteczki.
4.Rozdanie trwa do wybicia 100 000 wyświetleń bloga
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu, a w ciągu kolejnych dwóch tygodni nagroda zostanie wysłana do zwycięzcy. 
6.Jeśli będziecie świadkiem tej liczby zróbcie screena i wyślijcie pod adres roberta1994@onet.pl Kto pierwszy ten lepszy. Jeśli nikomu się nie uda, będziemy bawić się dalej. Wtedy napiszę wam na jaką liczbę teraz czekamy.
7. W konkursie mogą brać udział tylko osoby, mające adres korespondencyjny na terenie Polski.

Przykładowe tytuły do zgarnięcia:
"Rozważna i romantyczna" - Jane Austen
"Osobliwy dom Pani Peregrine" - Riggs
"Mogę wszystko" - Anita Scharmach
"Kiedy odszedłeś" - Jojo Moyes
"Jeden dzień" - Dawid Nicholas
"Potomkowie" - Tosca Lee
"Ona i on" - Marc Levy
"Powietrze, którym oddycham" - Brittainy C. Cherry
"Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy. Złodziej Pioruna" - Rick Riordan
"Kółko się zakochuje" - Zyta Kowalska


Tak więc kto chętny na zabawę i zgarnięcie książki?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators