[218] "Bez pamięci" - Martyna Kubacka


Tytuł: "Bez pamięci"
Autor: Martyna Kubacka
Liczba stron: 288
Rok wydania:2016
Wydawnictwo: Lucky


"(…)jutro jest jak nowy rozdział powieści naszego życia i tylko od nas zależy, czy będziemy kontynuować wątek z poprzedniej strony, czy zdecydujemy się na nieoczekiwany zwrot akcji."

Kasia budzi się w pięknym, nieznanym domu…
Dowiaduje się, że miała wypadek, a przystojny prawnik, który się nią opiekuje, jest jej narzeczonym. Czy jednak może mu zaufać? Co w tej historii jest prawdą, a co kłamstwem? Dziewczyna ze wszystkich sił stara się przypomnieć sobie swoją przeszłość i nie zdaje sobie sprawy z tego, że grozi jej poważne niebezpieczeństwo…
Pomiędzy dwojgiem ludzi, których los zetknął wbrew ich woli, rodzi się fascynacja i miłość. Czy uczucie będzie wystarczająco silne, żeby pokonało przeszłość i zmieniło przyszłość?
„Bez pamięci” to romantyczna opowieść o zaskakującej miłości, z fascynującym wątkiem kryminalnym w tle.[lubimyczytac.pl]
Na tą pozycję miałam chęć już dawno, dopiero teraz udało mi się po nią sięgnąć.
Martyna Kubacka przedstawia nam historie w sumie aż czterech osób. Choć głównymi bohaterami są Kasia i Piotr to również przybliża nam sytuacje Freda i Marty. Każde z nim przeżyło w swoim życiu już wiele, a jedyne czego pragną to szczęścia i spokoju. 

"Bez pamięci" to przede wszystkim romans. Co do tego nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Między bohaterami iskrzy, choć jak dla mnie było trochę mało tak zwanych podchodów. Lubię jak uczucie ma czas kiełkować, choć owszem tu była trochę inna sytuacja. 

Historia opowiedziana jest nie tylko z jednej perspektywy.  Dzięki temu udało mi się poznać bliżej bohaterów ich uczucia, myśli i zmierzyć się z tym co przeżyli. Jeśli chodzi o akcje to myślę, że czytelnik nie ma co narzekać, bo sporo się dzieję, co róż na światło dzienne wychodzą nowe fakty, a bohaterowie okazują się inni niż byli na początku. 

Największym plusem jest dla mnie zdecydowanie okładka, która z pewnością rzuca się w oczy na półce. Oby więcej takich opraw graficznych w tym gatunku literackim. Trochę żałuję, że zakupiłam ten egzemplarz w formie ebooka, a nie papierowej, ale no cóż, mój błąd. Może kiedyś sobie zafunduję normalną wersję. 

"Bez pamięci" to typowa książka dla kobiet, gdzie możemy znaleźć nutę erotyzmu. Ma niespełna trzysta stron przez co nie znajdziecie w niej zawiłych zwrotów akcji czy też rozbudowanych scen. Na mój gust można byłoby trochę rozbudować zakończenie, bo w sumie trochę takie nijakie i nie do końca wszystko wyjaśniające. 

Nie mogę zaprzeczyć, że Martyna Kubacka posiada lekki styl pisania, dzięki czemu czytało mi się przyjemnie i szybko. Wykreowała ciekawych bohaterów mających coś do powiedzenia. Pomysł na fabułę myślę, że jak najbardziej interesujący, jednak szkoda, że autorka trochę szerzej tego nie pociągnęła. Myślę, że jest to książka dobra na jeden wieczór jednak nie należy stawiać jej wysokich oczekiwań. W sumie ja o niej naczytałam się wiele dobrego i trochę zawiodłam się, że mnie tak nie porwała. 
Czekam jednak na inne pozycję spod pióra autorki, bo jestem ciekawa czym jeszcze uraczy pani Martyna Kubacka swoich czytelników, bo wyobraźnie do kreowania postaci i ich losów z pewnością posiada. 

Moja ocena 
7/10


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators