Rozdanie nr.4






1. Organizatorką rozdania jestem ja - właścicielka bloga ja-sie-dystansuje.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest wybrana przez was książka. 
3. Sponsorem nagrody jestem ja. Książki nie są nowe, raz czytane i pochodzą z mojej własnej biblioteczki.
4.Rozdanie trwa od dziś do 31 grudnia 2016 roku. Tak więc możecie sobie sprawić miłą niespodziankę na Nowy Rok. 
5. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu, a w ciągu kolejnych dwóch tygodni nagroda zostanie wysłana do zwycięzcy. 
6. Zgłoszenie należy umieścić pod tym postem.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy zaobserwować blog, w komentarzu podać pod jaką nazwą obserwujecie. Osoby anonimowe poproszę o podanie adresu e-mail w komentarzu. Dodatkowy głos otrzymają osoby, które skomentują dowolną recenzje z grudnia. 
8. Po ogłoszeniu wyników napiszę do zwycięskiej osoby.
9. W konkursie mogą brać udział tylko osoby, mające adres korespondencyjny na terenie Polski.
10. Aby konkurs miał miejsce musi zgłosić się co najmniej 10 osób

WZÓR ZGŁOSZENIA:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
Wybieram książkę:
Adres e-mail:

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators