Co oglądać w święta?

Na święta jak zawsze w telewizji puszczane są typowo świąteczne programy, filmy.

Przyznam się, że dawniej, jako dziecko sporo czasu spędzałam przed ekranem, teraz już jest tego mniej, szczególnie ze względu na pracę.
W tym roku spędzę w domu wigilię i drugi dzień świąt, więc nie może się obejść bez filmu bez którego nie wyobrażam sobie świąt. Oglądam go niemal co roku, od x lat. Najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że dzieciak mojej siostry, który dopiero co zaczął szkołę tłumaczył mi wczoraj, że również ogląda go. Pewnie się każdy domyśla o jakim dziele mówię.
 "Kevin sam w domu. "

Ten film za każdym razem śmieszy mnie tak samo. Mam więc nadzieję, że za kilka lat obejrzę go razem ze swoimi przyszłymi dziećmi. Jedno jest pewne "Kevin sam w domu" to już tradycja przekazywana z roku na rok. 

Oczywiście nie jest to jedyny świąteczny film. 
W polskich filmach również została uchwycona magia świąt. "Listy do M", czyli kolejny film, który w sumie nie jest aż tak bardzo stary jednak oglądałam go dziesiątki razy. Hmm znów komedia. Lubię ten gatunek filmowy zdecydowanie.
Z dzieciństwa pamiętam doskonale jeszcze jeden film. Teraz w sumie nawet nie wiem, czy wciąż jest puszczany, ale kiedyś zawsze leciał w dzień w Wigilię. Oglądało się go wtedy i udawało się, że się sprząta. 
"Grinch: Świąt nie będzie"


A wam jakie filmy kojarzą się ze świętami?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators