Co czytać na święta?



Święta Bożego Narodzenia są okresem, gdzie lubię sięgać po książki, które nastrojem, bądź akcją pasują mi właśnie do tego okresu.
W tym roku do tj pory przeczytałam:
"Obudź
 "Garść pierników, szczypta Miłości" i "Obudź się Kopciuszku" Obie te książki autorstwa Natalii Sońskiej.









Jednak książek o tematyce świątecznej jest więcej. Zaczęłam ostatnio ich poszukiwać na internecie i okazało się, że o wielu istnieniu nawet nie miałam pojęcia.
Chyba najbardziej znaną jest "Opowieść Wigilijna" Miałam okazję ją poznać w okresie szkolnym  kiedy to ta książka należała do moich lektur i była omawiana na lekcjach.
Inną książką którą również poznałam była "Szczęście w cichą noc". Całkiem przyjemne zakończenie serii w sumie taka wisienka na torcie.

Marzy mi się, aby przeczytać w tym roku "Biuro przesyłek niedoręczonych" Jak do tej pory nie posiadam jeszcze tej książki więc może być ciężko ją przeczytać do świąt.

Do tego książki o tematyce świątecznej najlepiej czyta się kiedy w tle leci jakaś świąteczna muzyka, niekoniecznie kolęda. Z nimi mam jakoś tak, że mogę ich słuchać w wigilie, a w inne dni mnie denerwują. Za to piosenki świąteczne mogą już lecieć od połowy grudnia.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators