[195]"Niepokorna" Madeline Sheehan

Tytuł: "Niepokorna"
Autor: Madeline Sheeran
Seria: Undeniable cz.1
Liczba stron:320
Rok wydania:2016
Wydawnictwo: Czwarta strona
Metal i skóra. Lojalność i zdrada. Gniew i seks.
Eva Fox jest córką prezesa Klubu Motocyklowego Srebrzyste Demony. Wychowywana przez harleyowców, nie zna innego świata niż ten. Jej życie jest twarde jak źle wyprawiona skóra, surowe jak krajobraz pustyni i odurzające niczym zapach wiatru we włosach.
Deuce West to twardziel, emanujący testosteronem przywódca klubu Jeźdźców z Piekła Rodem. Podobnie jak Eva urodził się i dorastał wśród motocyklistów – ale na tym podobieństwa się kończą.
Los sprawia, że połączy ich miłość pełna pożądania i niepohamowanej namiętności. Gorzka i bolesna. Miłość, która nie zna granic.
To nie jest ckliwa love story. Nie znajdziecie w niej łzawych westchnień, listów pisanych o blasku księżyca, płatków róż rozsypanych pod stopy ukochanej i innych tego typu bzdur. To historia dzika i nieprzyzwoita. Pełna gniewu i nieokiełznanego seksu rozgrywająca się w świecie władanym przez gwałtowne emocje oraz mroczne żądze. Surowa i szorstka opowieść o bezkresnej miłości, która wymaga poświęcenia i sprawia ból. Opowieść, która całkowicie druzgocze i zniewala czytelnika.[lubimyczytac.pl]


Święta coraz bliżej, a mi się zachciało czytać erotyki. Ajj.
Tym razem akcja książki zaprowadza nas wprost do świata motocykli, czyli pełnego mężczyzn i testosteronu. 

Pomyślicie więc, że skoro jest piękna młoda kobieta, a w okół niej pełno płci przeciwnej to będzie doskonały erotyk?
Z pewnością w książce jest pełno pożądania, a sceny erotyczne są wyważone i nie odstraszają czytelnika. Jednak tu przeszkadza mi fakt, że niby główna bohaterka zakochała się w dorosłym już mężczyźnie w podobnym wieku do jej ojca, kiedy była nastolatką. Wiem różne są gusta, ale ja w starszyźnie nie gustuję, więc sobie wpoiłam, że Deuce jest piękny i młody i jakoś mogłam to przeboleć. 
Sam pomysł na książkę mi się podobał[oprócz tej różnicy wieku]. Na brak akcji nie mamy co narzekać, bo na szczęście nie tylko sceny łóżkowe w niej występują. Częste zwroty akcji jak również przeskoki w czasie. Można powiedzieć, że racje głównych bohaterów kształtowały się przez wiele lat. 

mark twain powiedział "Dwa najważniejsze dni w zyciu czlowieka, to dzień gdy przychodzi na świat, i ten, w którym odrywa - po co".Nie pamietam dnia, w tórym sie urodziłam, ale pamietam dzień, w którym zrozumiałam po co.Mówili na niego Deuce.Byl moim "po co".

Cieszy mnie również, że bohaterowie do siebie nie wzdychają. Oboje mają mocne charaktery, dzięki czemu chemia między nimi jest mocno widoczna. Lubię to. Jednak nie powiem, że będą moimi ulubionymi, bo jak mówiłam ich miłość była dla mnie słabo akceptowalna, zresztą również mało widoczna. Bardziej powiedziałabym, że pomiędzy nimi był jedynie pociąg seksualny. 
Tak w sumie jak spojrzę na erotyki z którymi miałam  do czynienia to chyba ten był najlepszy po jaki sięgnęłam w ostatnich miesiącach. Jednak to zdecydowanie jeszcze nie to czego oczekuję po tym gatunku.
Moja ocena 
7/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators