[193] "Moment życia" - Joanna Zawadzka



Tytuł: "Moment życia:
Autor: Joanna Zawadzka
Liczba stron:320
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Novae Res
JEDEN NIEWINNY I PRZYPADKOWY INCYDENT, KTÓRY ZMIENIA WSZYSTKO.
Joanna jest dwudziestoparoletnią studentką, która przeprowadziła się z małego miasteczka do Płocka. Ma własne mieszkanie i dobrą pracę. Wiedzie spokojne, uporządkowane życie aż do dnia, kiedy zostaje osaczona przez przystojnego mężczyznę, którego spotyka na każdym kroku. Początkowa niechęć szybko przeradza się w uczucie niczym z bajki.
Wszystko zaczyna się komplikować, kiedy Joanna przypadkiem dowiaduje się, że mężczyzna jest gangsterem. Zawziętość i chorobliwa zazdrość Krzysztofa oraz nieustępliwość i własne zdanie Joanny powodują, że ich spotkania są pełne pasji, erotyzmu, a także wiecznych kłótni, rozstań i powrotów.
"Moment życia" to historia prawdziwej, trudnej i wytrwałej ponad wszystko miłości, dla której warto poświęcić życie.[lubimyczytac.pl]


Jakoś mnie tak wzięło na przegrzebanie swoich zapasów czytelniczych, które pojawiły się w mojej biblioteczce, ale nie miałam okazji bliżej ich poznać. Tak więc dziś pragnę wam zaprezentować debiutancki utwór Joanny Zawadzkiej.

"Moment życia" to przede wszystkim historia miłosna, która nie należy do najłatwiejszych. Zresztą najlepiej byłoby gdyby w ogóle się pojawiła. Lubię tego typu pozycję, bo lubię wierzyć, że miłość jest w stanie przezwyciężać najróżniejsze przeszkody. Do tego mamy tu do czynienia z niegrzecznym chłopcem, którego przestępstwa nie są mu obce.

Tak jak mówiłam sam pomysł na książkę zapowiadał mi się bardzo obiecująco, bo podobają mi się te klimaty. Jednak jakoś mnie ta książka nie porwała, że przyprawiła o szybsze bicie serca. Czegoś mi w niej za brakło. Chyba emocji, nie czułam zupełnie miłości pomiędzy głównymi bohaterami, no chyba, że jedynie pożądanie. Krzysztof nie był dla mnie facetem, którego od tak można było pokochać. Niby mówił, że chciałby się Joanną zaopiekować itp., jednak nic w jego zachowaniu na to nie wskazywało.

Podobało mi się zakończenie i tu nie wyobrażam sobie żeby nie miała powstać kontynuacja tej historii. Tak więc jeśli ktoś ma jakieś informację na ten temat to po proszę. Mimo wszystko jestem ciekawa jak potoczą się dalej losy Joanny.

Ta książka ma potencjał i z pewnością nie żałuję, że po nią sięgnęłam. Pomimo nie dociągnięć czyta się ją lekko i płynnie. Czekam więc na inne książki autorki.


Moja ocena
7/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators