[192] "Zapach perfum" Cristina Caboni

Tytuł: "Zapach perfum"
Autor: Cristina Caboni
Liczba stron: 432
Rok wydania:2016
Wydawnictwo: Sonia Draga
Elena ma pasję, którą od dzieciństwa przekazywała jej babcia. Zajmuje się wytwarzaniem perfum, otacza się esencją kwiatów, drzew i przypraw a zapachy są językiem, którym się porozumiewa.
Kiedy Elena rozstaje się z narzeczonym, z którym od jakiegoś czasu mieszkała i z którym planowała założyć rodzinę, traci poczucie bezpieczeństwa i wiarę w miłość.
Nadal ma jednak swoja pasję, która zaprowadza ją do Paryża, stolicy perfum, gdzie zapachy przygotowuje się według starych receptur. Tworzone przez nią esencje w krótkim czasie zyskują powszechne uznanie. Elena potrafi stworzyć zapach, który pozwala odzyskać utraconą miłość, przezwyciężyć nieśmiałość, przywrócić pogodę ducha. Nadal jednak nie może stworzyć aromatu, który pogodziłby ją z jej własną przeszłością i dał siłę do przebaczenia.
Istnieje tylko jedna osoba posiadająca klucz do serca Eleny, zdolna przynieść ukojenie. To Cail, który rozumie delikatność kwiatu, wie jak go kochać i jak go chronić…[lubimyczytac.pl]


Pierwsze co skusiło mnie do sięgnięcia po tą lekturę był zapach książki, a raczej jej okładki. Skoro historia opowiada o zapachach to idealnym pomysłem było stworzyć jej zapachową aurę. Miło się ją trzyma w rękach kiedy czuć różami. Oby więcej tak wydawanych książek.

Dobra, teraz czas na najważniejszą część, czyli na treść książki. Przyznam się,  że początkowo ciężko było mi się w nią czytać. Chyba jakoś ze trzy-cztery razy do niej podchodziłam, aż w końcu sięgałam po inne pozycję. Jednak w końcu się udało. 

Od razu wam powiem, że ta historia nie jest z tych co powala na kolanach i po której nie możesz spać po nocy. Jednak jest to solidnie napisana książka o wzajemnych zaufaniu, dążeniu do spełniania swoich marzeń. 
Dzięki tej pozycji możemy bardzo dużo dowiedzieć się o perfumach, zapachach. Każdy rozdział na początku przytoczony ma wybrany zapach, czym się cechuję jak również co symbolizuję. Przyznam się, że ja dużej uwagi nie przywiązuję do perfum, albo mi się podobają albo nie, nie patrze na to jak mogą mnie pokazywać. Ale nie powiem takie perfumy tylko i wyłącznie moje to byłoby coś mega.

"Zapach perfum" to przyjemna i ciepła lektura na chłodne wieczory. Może nie jest z tych książek przymusowych, jednak polecam ją tym którzy interesują się perfumami i lubią historię z wątkiem miłosnym w tle

Moja ocena
7/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators