[189] "Co mnie zmieniło na zawsze" - Amber Smith

Tytuł: "Co mnie zmieniło na zawsze"
Autor: Amber Smith
Rok wydania 2016
Liczba stron: 392
Wydawnictwo: Feeria Young
To nie liceum ją zmieniło. To gwałt.
Pewnego wieczoru najlepszy przyjaciel jej brata – niemal członek rodziny – sprawia, że świat Eden wywraca się do góry nogami. To, co kiedyś wydawało się proste, teraz jest skomplikowane. To, co kiedyś wydawało się prawdą, teraz jest kłamstwem. Ci, których kiedyś kochała, teraz budzą tylko jej nienawiść. Nic już nie ma sensu. Wie, że powinna powiedzieć komuś o tym, co się stało, ale nie może tego zrobić. Więc ukrywa to w sobie, głęboko. Ukrywa też to, kim kiedyś była – bo teraz jest już inna. Na zawsze. [lubimyczytac.pl]


Sięgam po różne książki, jedna są lepsze innych trochę żałuję, ale są także tak zwane perełki. Tak było i tym razem.
Eden jako nastolatka była nie zauważalna dla innych, ba nawet czasem pośmiewiskiem. Nie wyróżniała się z tłumu, a do tego grała w orkiestrze. Wszystko to działo się do pewnego zdarzenia, które zmieniło ją i jej życie o sto osiemdziesiąt stopni. 
Gwałt to trudny temat na książkę, bo w sumie do końca nikt nie wie przez co przechodzi zgwałcona dziewczyna, tylko ona wie jak ciężko jest z tym żyć. Szczerze powiem, że dla mnie kary za to przestępstwo powinny być surowsze. Ucinać i po kłopocie. Idealna resocjalizacja, wiadomo przynajmniej, że więcej razy tego nie zrobi.  I nie potrafię zrozumieć czym kieruję się facet robiąc to. 
"Co mnie zmieniło na zawsze" to poruszająca książka o zmaganiu się młodej dziewczyny z tym co zrobił jej przyjaciel domu. Przez cały czas podczas czytania książki zadawałam sobie wciąż to samo pytanie "dlaczego". 
Miało być prosto, miało być łatwo i nieskomplikowanie, ale w ciągu jednej nocy zmieniło się to w kręty, niemożliwy do przejścia labirynt. Zgubiłam się w nim.
Całym sercem pokochałam Josha. Mądry, porządny chłopak jakich mało. Cały czas wierzyłam, że ta opowieść będzie miała trochę inne zakończenie, ale no cóż widocznie nie mogło. 
Amber Smith napisała książkę przede wszystkim dla młodzieży. Pomimo ciężkiego tematu czyta się ją szybko. 
Polecam tą książkę, bo naprawdę warto ją przeczytać. Dla fanów gatunku to literatura obowiązkowa. 
moja ocena
10/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators