[188] "Przeznaczenie Violet i Luke'a" - Jessica Sorensen

Tytuł:"Przeznaczenie Violet i Luke'a"
Autor: Jessica Sorensen
Seria The Coincidence cz.3
Liczba stron: 368
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Zysk S-ka
Życie Luke'a Price’a od zawsze zależało od porządku, kontroli i twardego stawiania czoła światu. Nic nieznaczące związki z kobietami były dla niego rozrywką - sposobem na wyciszenie chorych wspomnień z dzieciństwa. Luke rozpaczliwe pragnie zapomnieć o przeszłości, ale – nieważne, co zrobi - ona i tak będzie go prześladować.

Los nie sprzyjał Violet Hayes. Już jako dziecko została sama na świecie, bez żadnej rodziny. Towarzyszyły jej jedynie wspomnienia o niewyjaśnionym morderstwie rodziców. Dorastała w domach zastępczych, żyjąc pod opieką nieodpowiedzialnych przybranych rodziców, w otoczeniu narkotyków. Nikt o nią nie dbał, gdy próbowała zwalczyć bolesne wspomnienia o nocy, w której odebrano jej rodziców. Ale niepamięć przychodzi z trudem, kiedy nie można zamknąć za sobą niektórych drzwi, a ona nie mogła przestać śnić o tym, co przydarzyło się tamtego tragicznego dnia. Aby poradzić sobie z życiem, dystansuje się do wszystkich wokół i nigdy nie pozwala sobie na uczucia.

I nagle Violet spotyka Luke'a. Obydwoje natychmiast ścierają się, ale równocześnie coś ich ku sobie pcha. Chociaż z tym walczą, powoli otwierają się przed sobą i czują coś, czego jeszcze nigdy nie poznali. Odkrywają, jak bardzo są do siebie podobni. Czeka ich jednak zderzenie z jeszcze jedną trudną prawdą: nie da się uciec od przeszłości... [lubimyczytac.pl]


Już jakiś czas zastanawiałam się nad sięgnięciem po tą pozycję, ale zawsze coś mi w tym przeszkadzało. Doskonale pamiętałam, że wcześniejsze części zrobiły na mnie wrażenie, więc w końcu zabrałam się również za historie Violet i Luke'a.

Oboje mają ciemną przeszłość, pełną bólu, cierpienia, samotności. Oboje od dzieciństwa musieli liczyć jedynie na siebie. Mimo wszystkiego co ich w życiu spotkało starają się być twardzi i nie dać pod żadnym pozorem szans aby ktokolwiek domyślił się o nich prawdy. 

"Przeznaczenie Violet i Luke'a" to nie jest łatwa i banalna historia jak wiele z tego gatunku. Książka jest poruszająca, czasem aż losy bohaterów są trudne do zaakceptowania, ale właśnie to lubię w tego typu książkach, że potrafi ona wydobyć ze mnie emocję. Ostatnio mam jakiś problem z czytaniem, dlatego spodziewajcie się, że w najbliższym czasie będę głównie sięgała po typowy romans bądź lekką młodzieżówkę. Ta się sprawdziła w tym przypadku bez błędnie, bo nie mal od pierwszych stron mnie wciągnęła, a zakończenie wprost rozwaliło na kawałki. No powiem wam, że takiego obrotu spraw jak w tej książce to się nie spodziewałam. Szkoda tylko, że na kolejną część muszę sobie trochę poczekać. 

Tak więc zachęcam was po sięgnięcia po tą o to serie, ponieważ autorka zrobiła kawał dobrej roboty. Jeśli jednak nie czytaliście dwóch poprzednich części to się nie martwcie, możecie również śmiało zacząć o tej, ponieważ główna historia jest o innych bohaterach. W sumie mi chyba Violet i Luke bardziej przypadli do gustu.
Ps.  Para z okładki idealnie mi do nich pasuje. Plus więc za oprawę graficzną. 
Moja ocena 
9/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators