[184] "Garść pierników, szczypta miłości" - Natalia Sońska

Tytuł: "Garść pierników, szczypta miłości"
Autor: Natalia Sońska
Liczba stron: 363
Rok wydania: 2015
Wydawnictwo: Czwarta strona 
Rozgrzej się herbatą z miodem… czujesz, jak pachną pomarańcze i goździki?
Hanna to nowoczesna kobieta, która poświęca wszystko budowaniu kariery. Zraniona przed laty, postanawia, że już nigdy więcej się nie zakocha. Miłość to dla niej staromodny przeżytek, a relacje z mężczyznami opiera na przelotnych romansach. Do czasu.
Wiktor to człowiek sukcesu, który szturmem wdziera się w życie Hanki. Kobieta wkrótce przekonuje się, że jest nie tylko przystojny i czarujący, ale także troskliwy i opiekuńczy. Kiedy Hanka ulega rodzinnej atmosferze przy wspólnym wypiekaniu pierników, coraz trudniej jej poprzestać na niezobowiązującej relacji.
Jakby tego było mało, popada w konflikt ze swoją przełożoną, której mąż jest jej dawnym ukochanym. Czy przeszłość stanie na drodze do szczęścia?
„Garść pierników, szczypta miłości” to doskonały przepis na zimową opowieść o poszukiwaniu szczęścia. Spróbujesz?
 [lubimyczytac.pl]
Gorąca herbata gotowa, ciepły koc naszykowany, a do tego garść pierniczków do przekąszenia i zaczynam czytać.
To już kolejna typowo zimowa książka, po którą sięgam w ostatnim czasie i mogę was zapewnić, że nie ostatnia, ponieważ zaczyna udzielać mi się przed świąteczny szał.
"Garść pierników, szczypta miłości" to moje drugie spotkanie z autorką w ostatnim czasie. Poprzednia książka przypadła mi do gustu więc nie mogłam się powstrzymać przed sięgnięciem za tą.
Hania jest zapracowaną kobietą, dla której stałe związki nie istnieją. Jednak podobno na wszystkich w końcu przychodzi ten czas kiedy to pragnie się prawdziwego domu, rodziny.
Z książką Natalii Sońskiej spędziłam miły wieczór. Czytało mi się bardzo szybko, a przez ciekawych bohaterów nie mogłam oderwać się od lektury. Szczególnie tu polubiłam postać drugoplanową, a mianowicie koleżankę Hanki z pracy.
Pozycja typowa do przeczytania w świątecznym, grudniowym szale. Pokazuję nam, że warto mieć w tym czasie kogoś bliskiego, że zawsze powinniśmy dać szanse drugiej osobie, a także żeby z góry czegoś nie zakładać, bo źle możemy na tym wyjść.
Cieszę się, że w ostatnim czasie udaję mi się sięgać po naprawdę dobre i obiecujące pozycje. W których pełno nadziei i nie sprawiają, że człowiek jest smutny. Jeśli nie czytaliście tej książki to uważam, że teraz jest na to odpowiedni moment. Nastrojowa, przyjemna, relaksująca historia o przed świątecznym uczuciu. Idealna.

Skoro mnie już szczypta miłości dopadła to teraz zabieram się za robienie garści pierniczków. Myślę, że moja miłość się z tego ucieszy.

Moja ocena
9/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators