[177] "Obudź się, Kopciuszku" - Natalia Sońska

Autor:Natalia Sońska
Tytuł: "Obudź się, Kopciuszku"
Liczba stron: 320
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Czwarta strona
Czy widzisz, jak śnieg skrzy się za oknem? Zaparz herbatę, otul się kocem i zakochaj się w zimie.
Alicja jest samotną, młodą lekarką, która całkowicie poświęca się swojej pracy. Zamknięta w sobie i wycofana stroni od towarzystwa ludzi. I chociaż z pozoru wydaje się twarda i nieprzystępna, tak naprawdę skrycie marzy o miłości.
Jej życie zmienia się, gdy przyjaciele Alicji zabierają ją do Zakopanego. Tam, podczas sylwestrowej nocy, poznaje jego – przystojnego ratownika TOPR. Ku jej zaskoczeniu w towarzystwie Michała czuje się nad wyraz dobrze. Jej myśli przestają obsesyjnie krążyć wokół pracy, a zaczynają skupiać się na mężczyźnie, który staje się kimś więcej niż zwykłym znajomym.
Czy Alicja obudzi się ze snu i zawalczy o miłość?
Obudź się, Kopciuszku to nowa powieść Natalii Sońskiej, która poruszy niejedno serce.

[Lubimyczytac.pl]
Święta zbliżają się co raz większymi krokami, tak więc w tym okresie lubię sięgać po książki, które nawiązują choć w najmniejszym stopniu do tego okresu. Zimowa historia wprost z Zakopanego jest chyba do tego idealna. 
Dlatego ja ci dziecino, mówię, cokolwiek się tam w twoim życiu podziało, ileś się nie wycierpiała z różnych powodów, o siebie zawsze trzeba walczyć i o szczęście swoje.
Autorka zabiera nas do śnieżnych polskich gór, gdzie spotykamy Michała, ratownika górskiego. Już niemal od jego pierwszego spotkania z Alicją możemy wyczuć, że coś się święci. Uwielbiam tego typu książki polskich autorów za to ciepło bijące od bohaterów. Tu szczególnie ich polubiłam, choć miałam ochotę coś zrobić Alicji za te jej czarne scenariusze. Jednak o to chodzi, żeby postacie wywoływały u nas emocje niż byli nam obojętni. "Obudź się, Kopciuszku" pokazuję, że zawsze trzeba mieć nadzieję, że w końcu wszystko się ułoży, że każdy z nas zasługuję na szczęście przy boku drugiej bliskiej osoby. 
Natalia Sońska napisała bajkową historię, pełna nadziei na lepsze jutro. I chyba każda z nas chciałaby mieć takiego księcia jak Michał. Który nas uratuje z opresji, a do tego będzie silny, przystojny, a do tego wolny. Po takiej książce, aż chcę się wsiąść w pociąg i ruszyć do Zakopanego. Mam nadzieję, że uda mi się to za dwa tygodnie. 
Wstyd mi się przyznać, że to dopiero pierwsza książka tej polskiej, utalentowanej autorki, którą przeczytałam. Jak już zaczęłam czytać to nie mogłam oderwać się od treści, ani przez chwile nie byłam znużona losami bohaterów. Styl i lekkość pióra autorki przypadł mi do gustu i szkoda było mi, kiedy książka już się skończyła. Czas więc sięgać po inne pozycje. 
Wiem, że moje słowa w tym wszystkim niewiele pewnie znaczą, ale musisz wierzyć, że wszystko się jakoś ułoży. Zawsze jakoś się układa.
Tak więc zróbcie sobie gorącą herbatkę, nakryjcie się kocem i sięgnijcie po "Obudź się, Kopciuszku", a zapewniam was, że żaden zimowy wieczór nie będzie wam straszny.Jeśli nadal was nie przekonałam to polecam obejrzenie zapowiedzi książki:)

Moja ocena
9/10

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators