[175] "Matera 2019" -Danuta Markiewicz

Tytuł: "Matera 2019"
Autor Danuta  Markiewicz 
Liczba stron: 30
Rok wydania: 2016
Powieść – parabola. Mieszkańcy drążonej w skale dzielnicy egzystują na napromieniowanej ziemi. Charyzmatyczny breatharianin Falco uczy akceptacji teraźniejszości i żywienia się praną. Młoda Gaia wie, że większość tych, którzy przetrwali chronią się w dużych koloniach i bronią przed skażeniem, przeszczepiając organy pochodzące od zwierząt. Dziewczynę odwiedza tajemniczy Riddick... Opowieść o ludziach z Sassi jest alegorią. To książka o akceptacji życia, przyjęciu tego, co jest.  {https://wolneebooki.pl/book/view/141]


Dziś przychodzę do was z bardzo krótką historią, którą miałam okazję przeczytać. Tak jakoś wydaję mi się, że pierwszy raz zabrałam się za tak krótką książkę. 
Z tego co wygooglowałam Matera to jedno z najstarszych miast na świecie wykute w skale. 
Na pierwszy rzut oka od razu rzuca się okładka nad którą myślę, że powinno się po pracować, bo to ona przede wszystkim zachęca do sięgnięcia po książkę. 
Pomysł na książkę tu jestem pod wrażeniem, bo naprawdę ciekawy. Autorka porównuje i styka ze sobą dwa światy, przeszłość i przyszłość. Pokazuję jak wiele może się zmienić i to, że w raz z upływem czasu na więcej nowatorskich metod się godzimy. Również możemy zobaczyć co być może będzie normalnością w przyszłych czasach. Nie jednokrotnie słychać, że prawdopodobnie kiedyś klonowanie będzie na porządku dziennym. Tylko jak wiadomo nie wszyscy będą wstanie to zaakceptować. 
Książkę tą czytało mi się bardzo szybko. Sam styl pisania uważam za bardzo dobry i nie z nurza on czytelnika. 
Minusem zdecydowanie jest długość książki. Tak ciekawy temat można zdecydowanie rozbudować i zrobić z tego powieść na jakieś trzysta stron, a to z pewnością zachęciłoby czytelnika. Odniosłam wrażenie, że dostałam multum informacji na raz i żadna z nich nie była wystarczająco rozbudowana. 
Moja ocena 
7/10 
Za możliwość przeczytania dziękuję autorce. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators