[167] "Ostatnia Gwiazda" - Rick Yancey

Tytuł: "Ostatnia Gwiazda"
Autor: Rick Yancey
Seria: "Piąta fala"
Liczba stron: 436
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Moodrive
Ostatni tom elektryzującej trylogii Piąta fala! Zostały cztery dni. Potem z powierzchni Ziemi zniknie wszelki ślad po człowieku. Ucieczka i ukrywanie się nie mają już sensu. Jedyną szansą dla ludzkości jest podjęcie nierównej walki z wrogim najeźdźcą. Tylko kim naprawdę jest nieprzyjaciel? Czy bohaterom uda się wypełnić ryzykowną misję? I jaką rolę w ratowaniu świata odegra Cassie? Odliczanie właśnie się rozpoczęło. [lubimyczytac.pl]

Nadszedł czas na wyczekiwane przeze mnie zakończenie serii "Piąta fala", która mi się jak dotąd bardzo podobała, szczególnie początek tej historii. Jak było z zakończeniem?
Znów mamy do czynienia z tymi samymi bohaterami co i w poprzednich częściach choć jest ich trochę mniej. Jednak wydają mi się bardziej irytujący niż wcześniej, a ich decyzje nie należą do tych mądrych i przemyślanych. Ogólnie podczas czytania książki miałam wrażenie, że pisana ona była na siłę i w sumie miejscami tak właśnie czytałam. W porównaniu do poprzednich ta ciągnęła mi się i czułam, że wcale jej nie ubywa, a jednak chciałam ją do końca przeczytać, bo byłam ciekawa zakończenia. Uważam, że ta historia byłaby lepsza gdyby to nie historia Evana i Cassie była tą główną. Autor chyba myślał, że jak wplecie ich rozterki miłosne to będzie to coś. Wyszło jak wyszło. Ogólnie cała ta historia nie zakończyła się tak jak myślałam po części, bo kiedy miałam przed sobą pierwszą część miałam zupełnie inne wyobrażenie. 
Czuje rozczarowanie, że seria którą myślałam, że zaliczę do moich ulubionych, aż tak mnie zawiodła, a tyle czasu męczyłam koleżankę żeby mi pożyczyła tą część. Dziś z nią rozmawiałam na temat tej książki i w sumie wrażenia po niej miałyśmy podobne. 
Ktoś kiedyś powiedział mi, że początki serii są zawsze najlepsze. Może nie zawsze, ale niestety  często. 
Pozostawiam wam taką krótką recenzje, bo w sumie nie mam nic więcej do dodania.
Moja ocena 
6/10
Olimpiada

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators