[163] "Czy wspomniałam, że za Tobą tęsknię" - Estelle Maskame

Autor: Estelle Maskame
Tytuł: "Czy wspomniałam, że za Tobą tęsknię?"
Seria Dimily cz.3 
Liczba stron: 330
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Feeria Young
„Prawda jest taka, że przez ostatni rok nie byłam beznadziejnie zakochana. Byłam potwornie wściekła”.
Eden i Tyler po raz ostatni widzieli się rok temu. W Nowym Jorku wiele się między nimi wydarzyło, a ich płomienny romans zakończył się rodzinną awanturą. I wtedy Tyler zniknął.
Eden sama musiała stawić czoła wściekłej rodzinie, żyć z etykietką niemoralnej pannicy w oczach bliskich i całego Santa Monica, a później z trudem przyjąć do wiadomości, że pomiędzy nią i Tylerem wszystko skończone. Aż w końcu cała miłość, jaką czuła,
wyparowała. Zamiast niej pojawił się gniew.
Gdy Tyler znów pojawia się na horyzoncie, nic nie jest takie jak dawniej. Czy Eden mu wybaczy? Czy dla niej i Tylera jest jeszcze w ogóle jakaś szansa? Czy ich rodzina się ostatecznie nie rozpadnie?
Ostatni tom bestsellerowej serii


Przez wszystkie 3 tomy tej serii z żyłam się z jej bohaterami. Trochę mi smutno, że o to właśnie przychodzę do was z ostatnim jej tomem.
"Dimily" opowiada historie miłości przyrodniego rodzeństwa, która nigdy nie powinna się pojawić. Niby banalne? Jednak coś jest w tej całej historii, że przykuła moją uwagę. Myślę, że spokojnie mogę zaliczyć tą serie do moich z tego gatunku.
Przez wszystkie trzy tomy nie było momentu żebym się nudziła. Ciągle się coś działo, a ich uczucie kształtowało się z początkowego młodzieńczego zauroczenia po przez dojrzałe uczucie. Tak sobie teraz myślę, czy ja dałabym radę pomimo zdania otoczenia być z kimś. Hmm... chyba nie, bo dość podatna na wpływy jestem. Dlatego podziwiam zarówno Eden jak i Tylera za to jacy są.
Oni również zmienili się po przez czas trwania tej historii. Weźmy choćby Tylera. Początkowo poznajemy go przecież jako trudnego nastolatka, wybuchowego, mającego związek z narkotykami. Teraz to zupełnie inna osoba, przede wszystkim wydoroślał i pomaga również innym w trudnej sytuacji.
Całą serie czytało mi się bardzo szybko, w sumie jak już do któreś części siadałam to musiałam ją skończyć, żeby móc ją odłożyć. Cały czas byłam za bardzo ciekawa tego co wydarzy się dalej żeby móc ją położyć na półce. Trochę ubolewam, że nie mam całej serii na własność tylko 2 ostatnie tomy. Jednak no cóż siła wyższa, pierwszą część miałam pożyczoną, a raczej nie kupuję książki, które już przeczytałam. Jednak myślę, że okładki tej serii ładnie będą wyglądać w każdej biblioteczce. Podoba mi się ich prostota, a także że są zachowane w jednym i tym samym klimacie pasującym do treści.
Tak więc polecam tą serie wszystkim tym którzy lubią historie miłosną i szukają przyjemnej książki na jesienne zimne wieczory. Z pewnością przy tej pozycji poprawi wam się nastrój.
Moja ocena
8/10
Olimpiada
Czytam Young Adult

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators