Wrzesień/Październik 2016

Znów jeden miesiąc nam się skończył, a drugi zaczął. Wrzesień oceniam nie najgorzej. Udało mi się przeczytać 13 książek, a w planach miałam 15. W sumie dało mi to ponad 5 tys stron. Tak jak zazwyczaj głównie czytałam książki z gatunku Young Adult. Upewniłam się również, że erotyki bez fabuły w tle są nie dla mnie i postaram się trzymać od nich z daleka.
Na uwagę z pewnością na polecenie zasługuję:
 seria "Oddechy"
"Gus" - Kim Holden
Do książek, które najbardziej mnie rozczarowały
-"Sny Morfeusza" - K.N. Haner

Co czeka mnie w październiku?
Od razu mówię przez pierwszy tydzień mogę być nie obecna, bo jadę na szkolenie. Mam nadzieje, że będziecie trzymać za mnie kciuki.
Nie wiem jak tam będzie z możliwością czytania. Z pewnością nowych postów od wtorku do min piątku nie będzie.
Znów chcę przeczytać około 15 książek, czyli min 6000 tys stron. To takie moje marzenie, bo w sumie nie pamiętam kiedy ostatni raz miałam taki wynik.

Jakich książek możecie się spodziewać?
"Smocza krew" - Magdalena Marków
"Spójrz na mnie" - Nicholas Spark
"Bez winy" - Mia Sheridan

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators