Plany czytelnicze na kolejną połowę miesiąca

Dziś przychodzę do was na szybkiego z listą książek, które dotarły, bądź już były w mojej biblioteczce, ale w najbliższym czasie mam ochotę przeczytać:
Przy okazji chciałabym się pochwalić, że to 200 post na blogu.
Aneta Jadowska - "Dziewczyna z Dzielnicy cudów"
Tą książkę już praktycznie kończę, więc spodziewajcie się być może jutro recenzji.

Małgorzata Warda - "Najpiękniejsza na niebie"

"Raze" - Tillie Cole
Na tą pozycję miałam ochotę już jak była w zapowiedziach i w końcu do mnie trafiła.

Jane Austen - "Rozważna i romantyczna"
Tak sobie obiecałam co miesiąc sięgać po coś z klasyki, ale słabo coś mi to wychodzi.

"Zwiadowcy. Ruiny Gurlanu" - John Flanagan
Sporo dobrego słyszałam  o tej serii czas samemu wyrobić sobie opinie.
"Bazar złych snów" - Stephen King
Znaleziona w bibliotece, a że Kinga u mnie dawno nie było o to i ta książka.

"Przez niego zginę" - K.A. Tucker
Zostałam oczarowana poprzednią serią tej autorki więc nie pozostaję mi nic innego jak sięgnąć po tą pozycję.

Czytaliście coś? Co polecacie, odradzacie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators