Liebster Blog Award

Witam. Ostatnio zostałam nominowana do tej zabawy przez Sarę z Niesamowity świat książek. Tak więc zdecydowałam się odpowiedzieć na jej pytania, bo w sumie bardzo ciekawe wymyśliła. Jeszcze na takie nie odpowiadałam.

1. Czy jest coś co chcesz zrobić, ale nie masz odwagi?
W sumie zawsze chciałam skoczyć na bungee, ale jakoś do tej pory się nie udało, więc można w sumie to uznać.

2 Jak to się stało, że założyłaś bloga?
Dawno dawno temu, bo jakoś jeszcze w gimnazjum zaczęłam prowadzić z blogi z moimi opowiadaniami. 11 listopada 2013 roku napisałam pierwszą recenzję tutaj? Jak to się stało? Wiecie co nawet nie pamiętam, bo było to naprawdę bardzo dawno. Pewnie trochę z nudów, pewnie trochę też chciałam mieć jakiegoś bloga bardziej związanego z tym co robię na co dzień, a pisanie własne no cóż pomysły były, ale techniki nie. No i mój język nie jest najlepszy.

3. Teledysk, który wzruszył Cię do łez?
Kojarzy mi się szczególnie jeden.
Lullaby - Nickelback
4. Jeśli miałabyś wybór spotkać jakiegoś bohatera książki/filmu kogo byś wybrała?
Harego Poterra, może umiałby przywołać innych:)

5. Uznajmy, że co miesiąc dostawałabyś 1000zł, ale mogłabyś wydać tylko na to co nazywa się na pierwszą literę twojego imienia, co byś kupiła?
Na imię mam Milena, więc szukamy rzeczy na m.
Hmm...O mogłabym nazbierać sobie na Mercedesa:) Tylko ciiii, bo moja "Ropuszka" się pogniewa.

6. Jak zdefiniujesz pojęcie szczyt marzeń?
O matko nie wiem, bo nie mam chyba czegoś takiego.

7. Jaki jest twój ulubiony autor?
Chyba nie mam takiego, bo czytam bardzo różnych. Mój blog podpowiada mi, że czytam najwięcej książek Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, więc tak brzmi odpowiedź.

8. Jak byś się zachowała gdyby już nigdy więcej nie wydrukowali nowych książek?

Czytałabym ebooki:) I w sumie miałabym w końcu przeczytać te klasyki do których się nie mogę zabrać.Zawsze jest wyjście z sytuacji. 

9. Czego się najbardziej boisz?
Ogólnie nie należę do odważnych osób. Chyba najbardziej obawiam się, że kiedyś zostanę sama.

10. Które uniwersum książkowe jest twoim ulubionym?
Dobra teraz wyjdę na idiotkę, ale co to jest uniwersum?

11. Jak wygląda twoja biblioteczka?

Moja jest bardzo bardzo skromna, bo nawet nie mam gdzie tych książek trzymać. Sporo z nich ma moja siostra, bo u mnie nawet nie ma miejsca. Jednak już zapowiedziałam mojemu chłopakowi, że jak kiedyś będziemy razem mieszkać to chcę przynajmniej jeden wielki regał na książki, albo najlepiej pomieszczenie oddzielne na biblioteczkę. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators