[159] "Szlak niepewności" - Patrycja Flejszer

Tytuł: "Szlak niepewności"
Autor: Patrycja Flejszer
Liczba stron: 101
Wydawnictwo: Miasto Książek
Rok wydania: 2013


Jamie Swan jest samotną szesnastolatką, mieszkającą z ojcem alkoholikiem, marnym pisarzyną. Wyśmiewana i wytykana palcami na każdym kroku, fanka azjatyckiej muzyki nie potrafi się odnaleźć w codziennej rzeczywistości. Po tym, jak straciła matkę i zrezygnowała ze swojej pasji - skoków wzwyż - nie zostało jej już nic.

Gdy jeden z jej rówieśników, Caleb Jenkins, dowiaduje się o tym - chce jej pomóc, na przekór temu, że to jego najlepszy przyjaciel jest gnębicielem Jamie. Sprawy jednak się komplikują, a dziewczyna nie potrafi znaleźć rozwiązania swoich problemów. Czy znajdzie w sobie siłę by walczyć dalej?[lubimyczytac.pl] 


Dziś znów przychodzę do was z twórczością naszej młodej autorki. Patrycja Flejszer dla mnie jest bardziej znana jako Snookie. Doskonale znam kilka jej opowiadań na blogowej sferze. Czytałam je jak jeszcze sama trochę pisałam. Jedno z nich z pewnością należy do piątki moich ulubionych, które znalazłam w internecie. 
Dziś przychodzę do was z ebookiem tej właśnie autorki "Szlak niepewności".
Pierwsze co mi się nasuwa na myśl, to fakt, że jest o wiele za  krótki, bo w sumie co to jest 100 stron? Akcja dzieje się tu bardzo szybko, czasem sama ledwo nadążałam za przebiegiem zdarzeń. Po mimo swej małej obszerności książka ta pokazuję nam wiele problemów, z którymi mierzą się młodzi ludzie. Widzimy jak ważna jest dla nas w czasie dojrzewania wzajemna akceptacja, co może sprawić fakt, że musimy samemu mierzyć się ze swoimi problemami. 
Jest to przede wszystkim smutna historia choć jednak pełna nadziei, że jednak kolejny dzień okaże się lepszy od poprzedniego. Cieżko mi powiedzieć, że jakoś za bardzo zżyłam się z bohaterami, bo w sumie jednak było za mało czasu. Jednak mogę was zapewnić, że mimo to potrafili wzbudzić we mnie emocję. Było mi ich szkoda i żal, że ich los i życie nie były proste. 
"Szlak niepewności"  to krótka historia przepełniona wieloma pouczającymi wydarzeniami. Pokazuje nam, że często nie doceniamy tego co mamy, zaczynamy to zauważać, kiedy już to stracimy. A także, że czasem warto uważać co się robi i mówi, bo nigdy nie wiemy jaki przyniesie to skutek. 
Ja w tym miejscu mogę wam szczerze polecić historie Jamie Swan [ tak jakoś na początku kojarzyła mi się z główną bohaterką "Jesiennej miłości, ale tylko na początku]. Nie oczekujcie wielkiego bum, które was wbije w fotel, ale przyjemnej krótkiej historii. 


Myślę czasem żeby od czasu do czasu powrócić do czytania opowiadań na internecie, bo w sumie nie które naprawdę były dobre. Być może zrobię o nich jakiś cykl na blogu żeby wam je trochę przybliżyć. Co o tym myślicie?
Tak czy inaczej jeżeli wy coś piszecie, bądź możecie mi polecić takowy blog to poproszę o linki w komentarzu.

Moja ocena
7/10
Olimpiada 
Czytam Young Adult

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators