[157] "Najpiękniejsza na niebie" - Małgorzata Warda

Autor: Małgorzata Warda
Tytuł: "Najpiękniejsza na niebie"
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 278
Wydawnictwo:Black Publishing

Sylwia jako małe dziecko została porzucona. Zachowała tylko kilka wspomnień związanych z biologiczną rodziną, jest przekonana, że miała siostrę bliźniaczkę. Po latach próbuje odnaleźć bliskich, którzy mogą uratować jej życie, a w rozwikłaniu tajemnicy rodzinnej pomaga jej dziennikarka Pola. Poza niewyraźnymi wspomnieniami Sylwii nie ma żadnych dowodów na istnienie siostry. Zaczyna się walka z czasem... Sprawę utrudnia surowe prawo adopcyjne, które pilnie strzeże informacji. Nowego znaczenia nabierają słowa: macierzyństwo, odpowiedzialność, miłość.[lubimyczytac.pl]


To już moje drugie spotkanie z autorką. Ponownie mamy do czynienia z ważnym tematem, który Małgorzata Warda postanawia poruszyć w tej historii. Co byście zrobili jakby ktoś porzucił was jako dziecko na dworcu? Mielibyście jednak świadomość, przeczucie, że macie siostrę, jednak nikt nie wierzyłby wam?
Tak właśnie było z Sylwią. Jednak po wielu latach, jako dorosła kobieta postanawia odnaleźć swoją bliźniaczkę, jednak wcale nie będzie to takie proste. 
Powiem wam, że cały czas obstawiałam, że ta kobieta ma jakąś paranoje, ja jej również nie wierzyłam. Niby  praktycznie nic nie pamięta z czasów przed porzuceniem, a jednak jej świadomość podpowiada jej, że ma siostrę. Myślę sobie jak nic, że po prostu bardzo chciałaby mieć i to stąd to wszystko. 
Zaciekawiła mnie ta pozycja. Wszystkie zdarzenia z przeszłości czy też w obecnym czasie łączyły się ze sobą. Tak jakby puzzle jednej układanki stanowiły całość, a każda postać miała swoje znaczenie. 
Nie da się nadrobić straconego czasu. Nie można też w kilku słowach opowiedzieć całego życia.
Książka ta nie należy do obszernych pozycji, dzięki czemu znajduję się w niej wszystko to co powinno. Brak tu jakiś niepotrzebnych opisów czy wątków. Czasem takie coś to dobry pomysł, gdyż autor nie nuży czytelnika i pozwala mu się skupić na tym co najbardziej potrzebne. 
Znów przekonuję się, że warto sięgać po naszych autorów, poznawać tematy, które chcą nam przekazać. Dzięki takim historią przychodzą mi do głowy myśli, co ja zrobiłabym na miejscu tych osób. 

Moja ocena
7/10
Olimpiada

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators