[152] "Manwhore" - Katy Evans

Autor: Katy Evans
Tytuł: Manwhore
Seria: Manwhore t.1
Rok wydania:2016
Liczba stron:400
Wydawnictwo: Kobiece
KIPIĄCA ZMYSŁOWOŚCIĄ TRYLOGIA EROTYCZNA SŁYNNEJ KATY EVANS

Czy można odkryć, kim naprawdę jest najzamożniejszy playboy z Chicago, i nie zatracić przy tym swego serca i duszy?
Malcolm Kyle Preston Logan Saint to bogaty, bardzo wpływowy i obłędnie przystojny biznesmen z Chicago. Wokół jego osoby krąży mnóstwo legend, sam Malcom zaś owiany jest nimbem tajemniczości.
Mężczyźnie wydaje się, że już nic nie jest w stanie go zaskoczyć. W jego życiu sporo jednak namiesza nagłe pojawienie się Rachel Livingston – młodej, utalentowanej i pięknej dziennikarki. Rachel otrzyma zlecenie przeprowadzenia wywiadu ze słynnym Malcomem Saintem i odkrycia tego, kim naprawdę jest mężczyzna będący na językach wszystkich mieszkańców Chicago.
Czy Rachel uda się odkryć prawdziwe oblicze Malcolma? A może to Malcolm odkryje prawdziwą Rachel?
Tę wciągającą opowieść o namiętnej i czułej miłości przeczytałam dosłownie w jeden wieczór. A pan Malcolm Saint? Cóż… niezłe z niego ciacho!
– Sylvia Day, bestsellerowa autorka „Dotyku Crossa”[lubimyczytac.pl]


Przyznam się wam, że wcale nie miałam zamiaru sięgać po tą książkę. Ostatnio jakoś nie miałam szczęścia do erotyków, a po za tym okładka też przemawia do mnie zniechęcająca. Dlaczego więc piszę wam o tej książce?
Bardzo często spotykałam się z przychylnymi opiniami na waszych blogach, polecaliście ją żeby przeczytać. Moja ciekawość więc zwyciężyła i proszę, wczoraj przeczytałam kolejny erotyk.

Po pierwsze spodobał mi się fakt, że sceny łóżkowe nie zaatakowały mnie już od pierwszych stron i nie była ich ogólnie jakaś przerażająca ilość. Nie ma nic gorszego od erotyka, gdzie co trzecią stronę muszę czytać właśnie takie coś. Możne wtedy nie powinno już się nazywać erotyk tylko jakoś inaczej?
Bardzo często w tego typu książkach mamy jeden schemat, czyli on boski, bogaty, popularny, ona niewinna, cicha. Na szczęście tu aż tak mi to nie przeszkadzało, gdyż autorka potrafiła zaciekawić mnie w inny sposób. Książka napisana w bardzo przyjemny sposób, czytało mi się ją bardzo szybko, jeden wieczór i po lekturze. Co mnie zdenerwowało? A mianowicie przerwanie tej historii w takim kluczowym momencie. I co teraz mam czekać na kolejną cześć żeby dowiedzieć się co było dalej? Aj może jakoś to przetrwam.  

Książka ta jest przede wszystkim dla kobiet, żeby odpoczęły po ciężkim dniu przy lekkiej książce. Choć w sumie moja siostra stwierdziła, że ona tego typu książki musi czytać jak ma dobry nastrój, bo inaczej nie da rady. Myślę, że jeśli lubicie erotyki to ten wam się spodoba, choć nie należy do moich ulubionych to i tak miło go będę wspominać. 

Moja ocena:
8/10
Olimpiada


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators