[148] "Między wierszami" - Tammara Webber

Autor: Tammara Webber
Tytuł: "Między wierszami" 
Seria: "Między wierszami" cz.1
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 384
Wydawnictwo Jaguar
Reid Alexander dobrze wie, czego oczekuje od życia. Kolejnego kasowego filmu, dobrej zabawy i gorących dziewczyn. Jego status gwiazdy zazwyczaj wszystko to mu zapewnia… Teraz rozpoczyna zdjęcia do współczesnej adaptacji „Dumy i uprzedzenia”. W roli jego ekranowej miłości ma wystąpić Emma Pierce, dla której występ w tym filmie może być wstępem do wielkiej kariery. Reid dobrze wie, co chce osiągnąć i wszystko układa się po jego myśli. Do czasu… Przez ostatnich dziesięć lat Emma występowała głównie w reklamach – soku grejpfrutowego, sklepów i tamponów, z rzadka tylko pojawiała się w telewizyjnych produkcjach. Główna rola w wysokobudżetowej produkcji powinna być dla niej spełnieniem marzeń. Problem w tym, że w skrytości ducha dziewczyna niczego nie pragnie tak bardzo, jak normalności. Kiedy Reid i Emma spotykają się na planie, zaczyna iskrzyć. Ale sytuacja daleka jest od idealnej. Po pierwsze, jedną z ról gra była dziewczyna Reida. Po drugie, byłą dziewczynę Reida coś łączy z Grahamem Douglasem. Po trzecie Graham Douglas wyraźnie klei się do Emmy. Po raz pierwszy w życiu jego aktorska gwiazdorskość, Reid Alexander musi walczyć o względy dziewczyny, na którą ma ochotę. A to mu się wcale nie podoba…[lubimyczytac.pl]

Doskonale pamiętam moje pierwsze spotkanie z tą autorką, dlatego też miałam spore oczekiwania co dej pozycji. Jednak już po przeczytaniu opisu z okładki stwierdziłam, że ta fabuła może mieć trudno mnie do siebie przekonać. Tak więc już od samego początku miałam mieszane uczucia i w sumie do końca tak już zostało. 
Znów przyszło mi czytać książkę, gdzie główna bohaterka ma na imię Emma. Zdecydowanie to imię zaczyna należeć do niezbyt lubianych przeze mnie. Ponownie główna postać w lekturze nie przypadła mi do gustu. Wydaję mi się, że dziewczyna sama do końca nie wiedziała czego tak naprawdę chce. Z jednej strony nieśmiała, a z drugiej latała na dobrą sprawę za dwoma chłopakami. Owszem wierzę, że nie mogła się zdecydować, że do obydwu coś czuła no bo tak się zdarza. Jednak jakoś mi te jej wszystkie cechy nie współgrały ze sobą. Sama fabuła jak dla przypominała trochę coś w stylu disneyowskich filmów. Jakoś tak mało zainteresowałam się problemami tych nastolatków. Nie emocjonowały mnie tak zdarzenia z ich życia tak jak powinno być. 
Nie myślcie jednak, że ta książka jest aż tak zła. Po prostu w związku z tym, że większość książek po jakie sięgam to właśnie z tego gatunku więc czas podnieść poprzeczkę. Ta pozycja jest średnia. Przeczytałam ją bardzo szybko, jednak wątpię żebym ją zapamiętała jakoś szczególnie. 
Dużym plusem był dla mnie Reid, u którego zachowanie często nie potrafiłam wyjaśnić. Jednak miał swój charakter i od samego początku był taki, a nie inny. W sumie dzięki niemu mam lekką ochotę sięgnąć po kontynuację, gdyż jestem ciekawa co zawojuje w kolejnej części. Hmm, a może po prostu darzę go sympatią, bo lubię tych złych chłopców?
Bądź co bądź ocenę książki pozostawiam wam. Być może po prostu ta książka trafiła na mój gorszy dzień.
Moja ocena
7/10
Czytam ile chce
Czytam Young Adult
Olimpiada

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators