[142] "Nerve" - Jeanne Ryan

Tytuł: "Nerve"
Autor: Jeanne Ryan
Liczba stron: 300
Rok wydania: 2016
Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie
JESTEŚ WIDZEM CZY GRACZEM?

Vee, otoczona popularnymi przyjaciółmi, zawsze pozostaje w cieniu. Któregoś dnia postanawia to zmienić i bierze udział w internetowej grze NERVE. Z przystojnym Ianem u boku żadne zadanie nie jest trudne. Początkowo gra wydaje się ekscytująca, jednak wkrótce przybiera zaskakująco niebezpieczny obrót[https://publicat.pl/wydawnictwo-dolnoslaskie/oferta/beletrystyka-dla-mlodziezy-15/nerve]



Czy wzięlibyście udział w niebezpiecznej realnej grze, gdzie wygraną będzie spełnienie waszych indywidualnych marzeń jak np, opłacona szkoła, nowe modne buty? Ja chyba nie byłabym na tyle odważna. 
Kiedy tylko zobaczyłam zwiastun filmu "Nerve" wiedziałam, że muszę go obejrzeć, a niedawno przekonałam się, że jest również książka. Tak więc poznałam tą grę jak na razie ze stronic pisanych, a ekranizacja nadal przede mną. 
Na wstępie chciałabym powiedzieć, że sama historia jest dość oryginalna, bo jakoś chyba nie zdarzyło mi się czytać o tego typu grze. Po obejrzeniu zwiastunu już mogę stwierdzić, że będzie się film różnił od książki. Ogólnie jestem pod wrażeniem, bo nawet przez moment nie nudziłam się czytając. Cały czas się coś działo, cały czas byłam ciekawa jakie kolejne zadanie, czy im się uda. Miałam ją kończyć dziś, ale wczoraj nie mogłam się oderwać i trochę zarwałam noc, żeby móc ją skończyć i dowiedzieć się jak wszystko się zakończy. Już po samym wprowadzeniu wiemy, że Nerve to nie jest zwykła gra, którą można tak po prostu przerwać. 
Oczywiście nie można nie wspomnieć, że pojawił się tu również wątek miłosny. W sumie uwaga spoiler, to uczucie narodziło się od tak z niczego. O i ten wątek był dla mnie w tej książce chyba najgorzej przemyślany. 
Zdecydowanie mogę wam polecić tą pozycję, bo mnie pochłonęła już od pierwszej strony i nie chciała wypuścić. Dla kogo ta książka? No tu muszę powiedzieć, że jest chyba głownie skierowana do młodych ludzi, zresztą bohaterowie są właśnie w takim wieku. 
Moja ocena
8/10
Czytam ile chcę
Olimpiada
Czytam Young Adult

5 komentarzy :

  1. Ja z chęcią sięgnę po książkę. Nie wiedziałam, że jest film ;o Więc na pewno też zerknę po przeczytaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio dość dużo tej książki na blogach. Przyznam szczerze, że nie potrafię jeszcze konkretnie ustosunkować się do tego, czy na pewno chcę ją poznać, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo dużo o tej książce ostatnio słyszę i jestem jej niezwykle ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałabym przeczytać tę książkę :) marzę o niej! :D

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators