Stosik sierpniowy

1 stosik to książki z biblioteki
-Katarzyna Kołczewska - "Wbrew sobie"
-Federico Moccia - "Chwila szczęścia" [ zaczęłam nawet czytać, ale jakoś mi nie idzie]
- Radosław Lewandowski - "Wilcze dziedzictwo"

2 stosik, to książki nabyte.
- Jojo Moyes - "Kiedy odszedłeś" - taka moja pamiątka z pobytu w Krakowie
-Adrianna Trzepiota - "Zwilczona" - dostałam ją jako dodatek do Book Touru
-Brittainy C.Cherry - "Powietrze, którym oddycha" - również pochodzi z Krakowa, czytałam ją w drodze powrotnej
- Rick Riodan - "Złodziej pioruna" - już od dawna chciałam poznać tą serie
-Elżbieta  Rodzeń - "Dziewczyna o kruchym sercu" - właśnie jestem w trakcie czytania, i jak dotąd jestem na tak.

Czytaliście którąś z nich, co polecacie?

4 komentarze :

  1. Czytałam "Kiedy odszedłeś", ale niestety się zawiodłam:( Za to pierwszy tom pokochałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Kiedy odszedłeś i Złodzieja pioruna. Obie mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ja lubię takie stosiki! :D Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Zwilczoną i jest to dobra lektura, ale bez żadnego przesłania/wartości.
    Co do powieści Cherry bardzo chciałabym przeczytać tak jak i jej pozostałe powieści. A co do Moyes - mam trzy powieści na bibliotecznym stosiku. ;)

    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators