[135] "Szukaj mnie wśród lawendy. Gabriela" -Agnieszka Lingas-Łoniewska

Tytuł:"Szukaj mnie wśród lawendy. Gabriela"
Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska
Seria: Szukaj mnie wśród lawendy cz3 
Wydawnictwo: Novea Res
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 218
Ostatni tom lawendowej trylogii. Wracamy na półwysep Peljesac do Trpanj i wraz z Gabrielą próbujemy odszukać cień wielkiej miłości do Iwo, który przed laty zostawił dziewczynę w obcym kraju i wyjechał do Włoch. Co się wydarzyło pomiędzy energiczną blondynką i przystojnym Chorwatem? Jakie tajemnice uniemożliwiły tej zakochanej parze życie w miłości? Czy Gabrysia zna całą prawdę o Iwo? Czy ten mężczyzna wie, jaką naprawdę kobietą jest ta Polka, o której nie może przestać myśleć? Zakończenie miłosnych historii trzech sióstr. Pełne namiętności, tajemnic i przeciwności losu. [lubimyczytac.pl]


Ponownie mam okazję przedstawić wam dzieło polskiej autorki. Tym razem kończę serie "Szukaj mnie wśród lawendy". Spędziłam przyjemny czas z siostrami Skotnickimi[szczerze nie wiem czy dobrze to odmieniłam]. Choć były do siebie podobne, to każda miała w sobie jakąś cechę, która ją wyróżniała z pośród rodzeństwa, a także każda miała swoją wyjątkową historie z miłością w tle.
Tym razem zagłębiamy się w życie najmłodszej z domu, czyli Gabrieli. Mieszkającej na co dzień w Chorwacji, w państwie ojca swego dziecka. Za sprawą niedomówień i osób trzecich nie może być z mężczyzną, którego kocha. Zaczynając czytać książkę znamy uczucia dziewczyny, czujemy, że są raczej odwzajemnione, ale tu zagadka, czemu więc nie są razem, co się wydarzyło. Moja ciekawość była tak wielka, że aż korciło mnie przelecieć kilka stron żeby w końcu dowiedzieć się o co właściwie w tym wszystkim chodzi. Udało się jednak na szczęście opanować emocje i przeczytałam wszystko po kolei.

Minusem zdecydowanie jest grubość książki. Czemu tak krótko ja się pytam? Zdecydowanie mogła  być dwa razy dłuższa, a i tak nie nudziłabym się czytając historie Gabrieli.

Czasami można znać kogoś bardzo długo i nigdy nie znaleźć wspólnego języka. Ale jeśli dwie pokrewne dusze trafią na siebie, od pierwszego spotkania nawiązywana jest nić porozumienia i nie ważne, że znajomość dopiero się zaczyna".

Podsumowując całą serie, najbardziej podobała mi się chyba pierwsza. Jednak zdecydowanie nie żałuję, że przeczytałam całą trylogię. Podoba mi się, kiedy dana seria się łączy, wszystkie napisane są w jednym klimacie i mają jakiś wspólny symbol, w tym przypadku była to lawenda.
Jeżeli szukacie przyjemnej lektury do czytania, o sile miłości, nie przesłodzonej i nie przepełnionej erotycznymi scenami, które teraz w modzie to zdecydowanie zachęcam was do tej lektury. Z pewnością pochłonie was czar chorwackiej łąki z pachnącej lawendą.


Moja ocena
7/10
Czytam ile chcę

5 komentarzy :

  1. Nie spotkałam się jeszcze z tą trylogią, ale z tego co napisałaś trzecia część wydaje się być bardzo interesująca. Teraz ja się zastanawiam czemu Gabriela nie może być z ojcem swojego dziecka!

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie czytałam nic tej autorki, a słyszałam że warto. Mam nadzieję, ze kiedyś będzie mi dane to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całą trylogię wspominam bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam poznać tę serię, jednak nigdzie nie mogłam jej dorwać. Z pewnością kiedyś przeczytam, gdyż jestem jej niesamowicie ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nadal choruje na twórczość tej Pani więc na razie podziękuje ;)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators