[134] "Szukaj mnie wśród lawendy. Zofia" - Agnieszka Lingas Łoniewska

Tytuł: "Szukaj mnie wśród lawendy.Zofia" 
Autor: Agnieszka Lingas Łoniewska
Seria: Szukaj mnie wśród lawendy. Część 2
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 223

Kontynuacja lawendowej trylogii. W tomie II poznajemy historię trójkąta miłosnego średniej siostry Zuzanny i Gabrieli. Zosia staje twarzą w twarz z własną przeszłością i pierwszą wielką miłością. Maks Krall wraca do jej życia i nie pozwala o sobie zapomnieć. Czy Zosia zrozumie własne pragnienia, czy Adam wyjawi jej prawdę, czy Maks naprawdę ją kocha? Wraz z bohaterami zwiedzamy Frankfurt nad Menem, Wrocław i oczywiście malowniczą Dalmację Południową. 
Opowieść o miłości, tajemnicy sprzed lat i życiu w zakłamaniu. [lubimyczytac.pl]


Znów powracamy do życia trzech sióstr i do ich problemów i rozterek miłosnych. Zosia już od kilku lat jest żoną Adama, to z nim ma dwójkę dzieci, jednak w pamięci cały czas wraca do swojej młodzieńczej miłości, Maksa. 
Kiedy tylko przeczytałam początek książki, tajemnicze maile, wiedziałam, że będzie się działo, a ta historia niejednokrotnie mnie zaskoczy i w sumie tak też było. Za każdym razem siadając z książką Agnieszki Lingas-Łoniewskiej mam spore oczekiwania, ale też wiem, że się nie zawiodę. Tak było i tym razem. 

Tak jak we wcześniejszej części autorka dzieli się z nami historią miłości, która nie należy do najłatwiejszych nie należy. Uczucie pomiędzy Maksem, a Zosią zawsze było pełne namiętności i gwałtowności. Również teraz kiedy spotkali się po latach czuć od razu chemie, która od nich bije. Oczywiście nie możemy zapomnieć, że w książce tej jest trójkąt, czyli mamy tam również Adama. W sumie przyznam się, że osoba ta zaskoczyła mnie w tej książce najbardziej. Podobno zresztą każdy ma swoje dwa różne oblicza, ale że aż tak. 

Ci którzy polubili Zuzie i Roberta z poprzedniej części nie będą zawiedzeni, gdyż będą nawiązania również do ich losów i do tego jak im się układa, a także książka również będzie nas wprowadzać w trzecią część trylogii. 
Tak jak zawsze autorka wykonała kawał dobrej roboty. Historia zaskakuje, pochłania, wzbudza emocje w czytelniku, więc spełnia wszystkie wymogi, aby ją polecić innym czytelnikom.

Obecnie kończę już ostatnia część przygód sióstr, więc możecie się spodziewać kolejnej recenzji w najbliższych dniach i powrotu na pola lawendy. 
Moja ocena
8/10
Czytam ile chcę

2 komentarze :

  1. Ta część była jak dla mnie najlepsza z całej trylogii. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie mam "urlop" od twórczości autorki. Muszę przetrawić bardzo słabego "Obrońcę nocy" ;)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators