[130] "Twoim śladem"- Meredith Walters

Tytuł: "Twoim śladem"
Autor: Meredith Walters
Cykl: Twisted Love cz.1
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 386
Aubrey, studentka psychologii, jest koordynatorką w grupie uzależnień. Mieszka z koleżanką w wynajętym mieszkaniu. Pewnego razu koleżanka trafia do "latającego" klubu Kompulsja, oferującego narkotyki i alkohol. Prymuska Aubrey nigdy by się tam nie wybrała, ale trzeba było ratować przyjaciółkę. Miejsce wydało jej się odpychające i magnetycznie przyciągające zarazem… Poznaje tam tajemniczego Maxxa Demelo, który wzbudza jej zachwyt nieprzeciętną urodą i charyzmą. Aburey nic nie wie o drugim życiu Maxxa. Czy podąży jego śladem?




W ostatnim czasie mam problem z czytaniem. Po pierwsze brak mi czasu, szczególnie przez prace i myśl, że muszę się uczyć rzeczy do niej, a jest sporo materiałów do przejrzenia. Po drugie, jakoś chyba mam tak zwanego kaca książkowego, nie potrafię zupełnie skupić się na czytanej lekturze, szczególnie na pierwszych kilkunastu stronach. Najczęściej kończy się na tym, że odkładam książkę. 

Tym razem udało mi się dobrnąć do końca książki "Twoim śladem". Wydaję mi się, że nie jest ona nadto popularna, sądząc szczególnie po liczbie ocen na portalu lubimy czytać. W sumie szkoda. Jest to naprawdę pouczająca lektura. 

Aubrey w przeszłości straciła siostrę która przedawkowała narkotyki. To właśnie siebie obwinia za jej śmierć, więc teraz chce zostać terapeutką i pomagać innym wyjść z nałogu. W szkole zostaje asystentką właśnie w takiej grupie wsparcia. To właśnie tam poznaje Maxxa Demelo, który tam jest przykładem człowieka który pragnie wyjść z nałogu, jednak dziewczyna nie wierzy w jego podejście. Uważa, że to tylko gra, a chłopak ma zupełnie inne oblicze, jednak mimo wszystko przyciąga ją do niego. 

Narkotyki i uzależnienie od nich to bardzo trudna tematyka. Co raz młodsze osoby sięgają po nie dla lepszej zabawy na jakieś imprezie, albo z różnych innych powodów. W sumie nie daleko mojego domu znajduję się miejsce, gdzie osoby uzależnione próbują wyjść na prostą drogę, a w  szkole mieliśmy zorganizowane spotkanie z takimi osobami. 
Często za późno zdajemy sobie sprawę z problemu, dlatego tak trudno potem nam wyjść z nałogu. Autorka postanowiła nam pokazać jak bardzo stanowi to problem i jak tabletki mogą nas zmienić. Książka ta potrafi budować napięcie w czytelniku. Cały czas trzymałam kciuki za głównych bohaterów za to żeby w końcu im się udało wyjść na prostą. Razem z nimi wierzyłam, że dzięki uczuciu możliwe jest zdziałanie wszystkiego. Mam ogromną nadzieje, że jest kontynuacja tej historii w głowie autorki i uda mi się ją przeczytać. 
Polecam tą książkę pełną bólu, walki o ukochaną osobę wszystkim tym którzy uwielbiają YA i nie tylko. Pozycja ta naprawdę warta jest sięgnięcia. 

Moja ocena 
8/10
Czytam ile chcę
Czytam Young Adult

1 komentarz :

  1. Chciałabym poznać tę lekturę, bardzo!

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na konkurs. ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/2016/07/pierwszy-blogowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators