[129] "Powietrze, którym oddycha" - Brittainy C.Cherry

Tytuł: "Powietrze, którym oddycha"
Autor: Brittainy C. Cherry
Seria: Żywioły cz.1
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 400
Ostrzegano mnie przed Tristanem Colem.

„Trzymaj się od niego z daleka”, mówili.
„Jest okrutny”.
„Jest zimny”.
„Życie go nie oszczędzało”.
Łatwo skreślić człowieka na podstawie jego przeszłości. Właśnie dlatego łatwo dostrzec w Tristanie potwora.
Ale ja nie potrafiłam tego zrobić. Zaakceptowałam spustoszenie, które w nim panowało. Sama czułam się bardzo podobnie.
Oboje wypełnieni pustką.
Oboje szukający czegoś innego. Czegoś więcej.
Oboje pragnęliśmy poskładać roztrzaskane fragmenty naszej przeszłości.
Może wtedy moglibyśmy nareszcie przypomnieć sobie, jak się oddycha. [ z lubimyczytac.pl]


Dziś nadszedł czas na kolejną książkę Brittainy C.Cherry. Od samego początku wiedziałam, że muszę ją przeczytać, gdyż poprzednie pozycje autorki bardzo mi się spodobały. 
Zarówno Tristan jak Elizabeth przeżyli w swoim życiu wielkie tragedie. Teraz oboje starają się powrócić do świata żywych po utracie swoich partnerów. Książka ta pokazuje jak w rozpaczy i smutku może narodzić się wspaniałe uczucie. 

Myślałem że mam więcej czasu, ale czasami jutro nigdy nie nadchodzi, a tobie pozostają tylko wspomnienia dni wczorajszych.

Szczerze powiedziawszy trudno mi nawet cokolwiek o niej napisać. Tak siedzę i jak głupia patrzę się w ten monitor chcą was jak najlepiej zachęcić do przeczytania, ponieważ naprawdę warto. Coś już jest w stylu pisania tej autorki, że jak już zacznę czytać jej książkę to nie mogę się od niej oderwać choć na chwilę póki nie skończę, a kiedy już jestem na ostatniej stronie to moja pierwsza myśl brzmi... ee.. to już koniec? 
Historia jak i sami bohaterowie oddziałują na emocję w wywołane w czytelniku. Cały czas czułam smutek ich po utracie bliskich osób. No dobra bez przesady na mojej twarzy pojawiał się również uśmiech, szczególnie kiedy padało określenie "Kuc". Te osoby, które mają tą książkę za sobą z pewnością będą wiedziały o co mi chodzi. 
Minus za to, że jak dla mnie jest trochę za dużo tych zbiegów okoliczności.
Nie będę się rozpisywać, bo i po co. Po prostu jeżeli szukacie ujmującej historii miłosnej musicie to przeczytać. 
Moja ocena
8/10
Czytam ile chcę
Czytam Young Adult

5 komentarzy :

  1. Książkę już nabyłam i jak tylko znajdę wolniejszą chwilę to od razu wezmę się za czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chciałam tej książki czytać, ale po Twojej recenzji zmieniłam zdaniem. Na pewno się na nią skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo króciutkiej recenzji czuję się zachęcona. Nie podoba mi się tylko okładka, mam jakieś ale do facetów z brodą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje się być dosyć ciekawa i być może kiedyś po nią sięgnę :)
    Pozdrawiam!
    Zapraszam, http://cosmo-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość często widziałam tą książkę, ale to pierwsza recenzja, którą czytam. Nie zamierzam po nią sięgać, ale cieszę się, że jesteś zadowolona z lektury :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators