Coś o mnie

Zostałam nominowana przez Damiana i Weronikę do Liebster Blog Award. 

1. Książka czy ekranizacja?
To i to. Zazwyczaj staram się zarówno obejrzeć film jak i przeczytać książkę.

2. Gdzie najchętniej spędzasz swój wolny czas? 
łóżku  :D Oczywiście chodzi mi o spanie. 

3. Kawa czy herbata?
Herbata pita litrami. Różne smaki, ale na co dzień pijam herbatę z biedronki z nutką cytryny.

4. Ulubiona część i dodatek do The Sims?
O matko. Kiedyś sporo w to grałam za dzieciaka, a za moich czasów była 2 popularna. 

5. Czy wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Nie.

6. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
"Abracadabra,
to czary i magia.
Sekretem jest przepis,
na gumisiowy sok."
Jakby kto nie poznał. Gumisie

7. Ulubiona pora dnia?
Zima... Najmniejszy ruch w pracy:D

8. Gdzie wolałabyś/wolałbyś mieszkać - w mieście, czy na wsi?
Na wsi. Mieszkam tak od zawsze i nie widzi mi się zmieniać. 

9. Ulubiona potrawa?
Wszystko z makaronem.

10. Czym jest dla ciebie szczęście i jak chciałabyś/chciałbyś je osiągnąć?
Szczerze nie wiem... Nie da się tego wyjaśnić. Szczęśliwa z pewnością jestem przy osobą które lubię.

11. Ulubiona postać filmowa lub książkowa?
Nie mam czegoś takiego. Z każdej książki czy filmu kogoś lubię, ale raczej ich nie porównuje. 
Ale niech będzie, że z filmu to Franulka [ kto zgadnie o jaki film chodzi]

Macie może jeszcze jakieś pytania do mnie>/

2 komentarze :

  1. O tak herbata z nutką cytryny jest pyszna! Również mieszkam na wsi i nie wyobrażam sobie, abym mieszkała w większym mieście :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja herbaty prawie wcale nie pijam, jestem zagorzałą kawoszką. A zimy też nie lubię, wolę gorące lato :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators