[123] "Kiedy pada deszcz" - Lisa De Jong

Tytuł: "Kiedy pada deszcz"
Autor: Lisa De Jong
Seria: Rain [tom 1]
Rok wydania 2016
Liczba stron: 550

Odkąd sięgam pamięcią, Beau Bennett był moim najlepszym przyjacielem. Kochałam się w nim, zanim wszystko się zawaliło. Teraz chłopak chce ode mnie czegoś więcej, ale nie jestem w stanie mu tego dać. Wszystko się zmieniło. Chciałabym móc powiedzieć mu dlaczego, ale nie potrafię.
Nie wiedziałam, jak bardzo go potrzebuję, póki nie wyjechał na studia, a ja zostałam kompletnie sama.
Pewnego dnia do miasta zawitał Asher Hunt.
Chłopak z ciemnymi, urzekającymi oczyma i zarozumiałym uśmieszkiem tchnął życie w to, co ze mnie pozostało. Pomógł mi zapomnieć o bólu, który więził mnie już od tak dawna. 
Byłam zraniona.
Zostałam ocalona.
Odzyskałam nadzieję.
Tamtej nocy myślałam, że to koniec mojej historii, jednak teraz wiem, że był to jej nowy początek.
Przynajmniej dopóki pewien sekret nie wywrócił mojego świata do góry nogami…
Ponownie. [ z lubimyczytac.pl]

Kolejna książka z gatunku, która trafiła w moje ręce. Po pierwsze okładka, która jakoś mnie nie przekonuję. Może jakby tych cieni po bokach nie było... 
Mogę śmiało powiedzieć, ze w książce "Kiedy pada deszcz" sporo się dzieję. Autorka połączyła bardzo wiele zdarzeń, które zazwyczaj nie pojawiają się w jednej lekturze. Jednak 550 stron do czegoś zobowiązuję. Czasem miałam lekkie zaplątanie, bo już myślałam, że akcja zakończy się tak, a tu zaraz jakieś zdarzenie i moje plany w łeb wzięły. Może to i lepiej, że było w niej zaskoczenie. Hmm.. tak sobie myślę, że na nudy w życiu główna bohaterka nie mogła narzekać. 
Oczywiście nie obyło się bez schematów, czyli pojawienie się nowego chłopaka w mieście, traumatyczne przeżycie z przyszłości, choroba, miłość do przyjaciela i tak dalej i tak dalej. Trochę tego znalazłabym jeszcze jednak w sumie nie kojarzy mi się żeby to wszystko pojawiło się w jednej książce. 
"Kiedy pada deszcz" to wzruszająca, pełna ciepła pozycja, która również potrafiła sprawić, że na mojej twarzy pojawiał się uśmiech. Napisana lekkim językiem, idealna na wakacje. 

Moja ocena
8/10
czytam ile chcę
czytam Young Adult

6 komentarzy :

  1. Mi t ab książka cały czas kojarzy się z Promyczkiem i chociaż chciałabym ją przeczytać, boję się, że podobieństwo będzie zbyt duże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma się czego bać. Dla mnie to zupełnie inne książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i sięgnę, bo już dosyć dobrego się o tej pozycji nasłuchałam :) Nawet gdyby jakieś podobieństwa do "Promyczka" występowały, nie czytałam książki Kim Holden, więc bez obaw chyba mogę zabrać się za "Kiedy pada deszcz" :)
    Buziaki kochana!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie przeszkadza mi to, ze książka jest trochę schematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators