[122] "Błąd" - Elle Kennedy

Tytuł: "Błąd"
Autor: Elly Kenedy
Seria: Off- Campus cz.2
Liczba stron: 376
Rok wydania: 2016
…on lubi zdobywać nie tylko bramki...

John Logan może mieć każdą dziewczynę. Dla gwiazdy hokejowej ligi uniwersyteckiej życie to nieustająca zabawa i szybkie numerki, ale za zabójczym uśmiechem i luzackim wdziękiem kryje się przybierający na sile strach przed nieuchronną przyszłością bez perspektyw, która czeka go po ukończeniu studiów. Spotkanie z seksowną Grace Ivers, studentką pierwszego roku, jest odskocznią, której właśnie tak bardzo potrzebuje… Jednak gdy po bezmyślnym błędzie ona znika z jego horyzontu, Logan postanawia udowodnić, że zasługuje na drugą szansę.

…ale dla niej będzie musiał wejść na wyższy poziom gry…

Po kiepskim pierwszym roku studiów Grace Ivers wraca na uniwerek w Briar starsza, mądrzejsza, a do tego wybiła sobie z głowy aroganckiego hokeistę, któremu niemal oddała dziewictwo. Nie jest już tą naiwną i prostolinijną dziewczyną, która dawała się wodzić za nos, gdy spiknęli się po raz pierwszy. Jeśli John Logan myśli, że ona znów będzie na każde jego skinienie jak wszystkie znane mu hokejowe króliczki, to jest w błędzie. Chce ją odzyskać? Musi się więc mocno postarać. W tej rozgrywce to Grace dyktuje warunki… i ma zamiar dać Loganowi porządny wycisk. [ lubimyczytac.pl]


 Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się z książką "Układ", która otwierała serie Off- Campus.  Miałam po niej bardzo dobre wspomnienia. Jak było teraz?

Od samego początku miałam przeświadczenie, że gdzieś już to wszystko było. Schemat, gonił schemat. Owszem coś w nich musi być pociągającego czytelnika, że znajdujemy je często w książkach. To już standard, że jest dziewica i jest podrywacz. Hmm... ciekawie jak wyszłaby historia jakby te role odwrócić. Może znacie coś, gdzie to dziewczyna łamie serca, a chłopak jest nieśmiały i nietykalny? Myślę, że osoby które czytają ten gatunek zgodzą się ze mną, że w tych historiach trudno odpędzić się od schematów. Za co lubię takie książki? Za to, że mnie nie męczą, mogę się przy nich odprężyć, a ta pozycja właśnie taka była. Zabrakło mi jakiegoś zaskoczenia? Wzruszającego momentu? Albo po prostu jakiegoś niespodziewanego zwrotu akcji. Stwierdzam, że "Układ" był dla mnie lepszą lekturą. 

Owszem pozycja ta pasuje do obecnej pory roku, bo jest lekka przyjemna, czyli idealna do zabrania na wakacje. Może nie jest to lektura z której zapamiętam bohaterów na długo, bo w sumie nie potrafię już powiedzieć czym mogliby się wyróżnić z pośród innych to jednak z pewnością nie żałuję wieczora, który spędziłam z nimi i zapewne jak pojawi się kolejna książka z serii to również po nią sięgnę. 

Moja ocena
7/10
Czytam ile chcę
Czytam Young Adult

18 komentarzy :

  1. Słyszałam dużo, że "Błąd" nie dorównuje "Układowi", czyli serię dopadł syndrom drugiego tomu niestety :/ Zamierzam przeczytać, jak najbardziej, strasznie mnie ta powieść intryguje!
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę szkoda, bo opis był zachęcający

      Usuń
  2. Może kiedyś dam się skusić na tę serię, jak już wyczytam książki, które zalegają moje półki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie skończyłam czytać i chociaż dla mnie również "Układ" był lepszy, "Błąd" bardzo bardzo mi się podobał. Zżyłam się z Loganem i ja osobiście miałam momenty wzruszenia, kiedy wręcz czułam gulę w gardle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeśli chcesz się dowiedzieć, jakby wyglądała historia z odwróconymi rolami, to z całego serca polecam "Jak powietrze" - Agaty Czykierdy-Grabowskiej. Tam wszystko jest inaczej ;)

      Usuń
    2. mam w planach tą książkę

      Usuń
  4. "Układ" chętnie przeczytam, a nad tą pozycją się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Układ" czytałam i powiem ci, że nawet książka przypadła mi do gustu. Długo myślał, czy nie zamówić omawianej lektury, ale się rozmyśliłam. :) ale i tak przeczytam. Jak tylko nadejdzie odpowiedni czas...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem "Układ" to książka warta przeczytania

      Usuń
  6. Może nie jest arcydziełem ale takich książek ostatnio szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam oba tomy w domu, więc niebawem zabieram się za lekturę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie gustuję w młodzieżówkach, a tę pozycję bez wapienia można do tego gatunku zaliczyć. Powodem mojej niechęci do tego typu książek jest właśnie przewidywalna fabuła, powielanie schematów.
    Dawno mnie tutaj nie było. Sesja przejęła mnie na kilka tygodni.
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieje ze sesja pozytwnie sie skonczyla:)

      Usuń
  9. Tego właśnie się bałam, że będzie to trochę kalka poprzedniej części...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się układ bardzo podobał. Jak tylko wrócę z kolonii to zaopatrzę się w tę książkę, bo lubię czasem poczytać taką niezobowiązującą lekturę.
    Pozdrawiam
    The-only-thing-i-love-are-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. We wrześniu nadejdzie ten dzień, kiedy pochłonę je obie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam właśnie, że Błąd jest odrobinę "gorszy" od Układu, ale mimo to przeczytam, bo styl autorki mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators