[118] "To skomplikowane. Julie" - Jessica Park

Autor: Jessica Park
Tytuł: "To skomplikowane. Julie"
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 320

Matt jest wysoki, ciemne blond włosy opadają mu na oczy. Nosi koszulkę z napisem: „Nietzsche to mój ziom”. Julie bardzo go lubi.
Jest jeszcze Finn. Nigdy go nie spotkała… Ale to za nim szaleje.
Skomplikowane? Dziwne? Nie da się ukryć!
W domu Watkinsów zdecydowanie coś nie gra. Rodzice są mili, ale jakby nieobecni. Matt jest piekielnie zdolnym studentem matematyki, ale nawet kabelek USB nawiązuje kontakty łatwiej niż on. Celeste wyraźnie odstaje od rówieśników i ma pewien baaardzo dziwny zwyczaj…
Jest jeszcze najstarszy brat, Finn: zabawny, mądry, wrażliwy, otwarty… Tylko że kompletnie nieosiągalny. Można z nim pogadać tylko na czacie. 
Julie, która właśnie zaczęła studia, zamieszkuje właśnie z nimi. Nie przypuszcza, że stanie się kimś ważnym dla rodziny Watkinsów. I że to będzie aż tak skomplikowane. 
Jessica Park, bestsellerowa autorka „New York Timesa”. Kiedy nie pisze, pasjami przegląda Facebooka i wymyśla nowe sposoby na pyszne frappuccino. [lubimyczytac.pl]

Ta książka marzyła mi się już od dawna. Opis przypominał mi o książce którą czytałam jakiś czas temu i dobrze ją wspominam, więc nie mogłam doczekać się tej pozycji. Tylko, że niestety u mnie brak pamięci do tytułów, a szkoda. 

Julie postanawia rozpocząć studia w Bostonie. Niestety mieszkanie w jakim miała zamieszkać nie istnieje. Udaję się jej zatrzymać w u rodziny przyjaciółki matki. Mogłoby się wydawać, że są szczęśliwą rodziną, okazuję się jednak, że ma ona swoje bolesne i skomplikowane tajemnice. 

Co możemy znaleźć w tej książce?
Z pewnością was ona zaskoczy, bo w sumie nie spodziewałam się niektórych faktów. Oczywiście jak można się domyślić znajdziemy tam wątek miłosny. Nie jest on tak obszerny na szczęście żeby przysłaniał nam całą fabułę. Bohaterowie są wyraziści, nie zlewają się. Myślę, że są warci zapamiętania, każdy z osobna jak i relacje między nimi. Ja nawet Płaskiego Fina polubiłam.  Ponadto mogę was zapewnić, że nie będziecie się nudzić czytając tą pozycję. Podczas czytania niejednokrotnie na mojej twarzy pojawiał się uśmiech, a to w książkach lubię, kiedy potrafią wywołać emocje. 
Autorka ma lekki i niewymuszony sposób czytania, czyli mogę was zapewnić, że ta książka jest idealna do czytania w wakacje. Podobał mi się również fakt, że pisarka nie skupiła się wyłącznie na problemach głównej bohaterki, ale też przybliżyła nam poboczne postacie. 

Uważam zdecydowanie, że książka ta jest warta przeczytania. Może się wydawać, że jest zwykłą młodzieżówką, jednak nic bardziej mylnego

Moja ocena 
9/10
Czytam ile chcę
Czytam Young Adult

5 komentarzy :

  1. Lady Spark była również książką zachwycona, chyba muszę i ja się za nią zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Młodzieżówki to już raczej nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za Young Adult, chyba za stara jestem na takie historyjki.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem czytuję takie książki, ale tą sobie odpuszczę i tak nie znalazłabym czasu pośród innych pozycji, które już czekają w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę mam już na półce i mam nadzieję, że i mnie zaskoczy i nie rozczaruje :)

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators