[116] "Piękny gracz" - Christina Lauren

Tytuł: "Piękny gracz"
Autor: Christina Lauren
Seria: Beautiful Bastard tom 3
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 456

Po kazaniu nadopiekuńczego brata na temat zaniedbywania życia towarzyskiego i pracoholizmu dwudziestoczteroletnia Hanna Bergstrom postanawia odrobić zadanie domowe: wyjść do ludzi, nawiązywać znajomości i chodzić na randki. A któż lepiej pomoże jej przedzierzgnąć się w zmysłową syrenę, niż niezwykle przystojny przyjaciel brata, Will Sumner, biznesmen inwestujący na giełdzie i niepoprawny playboy?
Will żyje z ryzyka, lecz co do Hanny ma wątpliwości… dopóki pewnej szalonej nocy jego niewinna uczennica nie wciągnie go do łóżka i nie udzieli lekcji o byciu z kobietą. Tej lekcji nie da się zapomnieć. Hanna odkrywa moc własnej seksualności, a Will musi udowodnić, że jest jedynym mężczyzną, o jakim ona marzy. [lubimyczytac.pl]

Mamy wakacje jak już pewnie zauważyliście w ostatnim czasie przeważają u mnie książki raczej lekkie tak jest i tym razem. Dziś przedstawiam wam "Pięknego Gracza". 
Czego możecie się spodziewać sięgając po tą pozycję?
Przede wszystkim jest to romans, z domieszkami erotyku. Przeszkadzały mi te domieszki i to bardzo. Jakoś do tej pory nigdy nie miałam z tym problemu, a jednak teraz tak. Czytałam kiedyś pierwszy tom tej serii i dobrze go wspominam, tu mnie autorka zawiodła.
Może przedstawmy to od strony najważniejszej w tej pozycji, czyli związku dwojga ludzi. Kompletny brak jakiegoś wątku pobocznego, komplikacje były błahe. Wynudziłam się konkret czytając. Owszem czytało się szybko, zupełnie nie odczułam, że książka liczy ponad czterysta stron. Jednak ile można czytać o tym, że ona go pragnie, albo on jej i tak na zmianę ciągle. 
Co do ogólnego stylu książki. Historia przedstawiona jest z dwóch perspektyw, Willa i Hanny, pisanej na przemian. Oczywiście dla mnie jest to plusem, bo lubię poznawać daną opowieść z kilku stron. 
Bohaterowie jak dla mnie bez wyrazu, nie sądzę żebym któregoś z nich zapamiętała na dłużej. 

Moja ocena 6/10
Czytam ile chcę
Czytam Young Adult

6 komentarzy :

  1. Jak narazie stronię od tej serii, może kiedyś .;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajeżdża mi książkami pokroju "50 twarzy Greya". Zdecydowanie nie dla mnie.
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobna mysl przeszła mi przez głowe

      Usuń
  3. Musiałabym przeczytać wcześniejsze tomy, ale seria zapowiada się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że czytałam tom pierwszy, ale charakterów postaci, poza tym, że ciągle myśleli o seksie, kompletnie nie pamiętam :P

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedynka mi się zdecydowanie bardziej podobała od tej części

      Usuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators