[113] "Niebezpieczne kłamstwa" - Becca Fitzpatrick

Tytuł: "Niebezpieczne kłamstwa"
Autor: Becca Fitzpatrick
Liczba stron: 424
Rok wydania: 2016
Stella to nie jest moje prawdziwe imię.
Thunder Basin w Nebrasce nie jest moim prawdziwym domem.

Po tym jak byłam świadkiem groźnego przestępstwa, zostałam objęta programem ochrony świadków i wysłana do spokojnego miasteczka na końcu świata. Moje życie rozpadło się na milion kawałków. Nie potrafię się tu odnaleźć. Miałam rozpocząć ostatni rok liceum. Miałam być z chłopakiem, którego kocham, ale zostaliśmy rozdzieleni. Teraz w moim życiu pojawił się ktoś inny – czy mogę mu zaufać? Coraz trudniej jest mi ukrywać uczucia. Coraz trudniej jest też kłamać…

Im bardziej czuję się bezpieczna, tym większe grozi mi niebezpieczeństwo.[ lubimyczytac.pl]

Książkę tą od kiedy tylko się ukazała miałam ochotę przeczytać. Wcześniej miałam okazję zapoznać się z serią Szeptem właśnie spod pióra tej autorki i nie mogłam się doczekać kolejnych jej dzieł. 
"Niebezpieczne kłamstwa" przeczytałam w jeden wieczór, bo kiedy już się za nią zabrałam to nie potrafiłam przestać. Podobał mi się fakt, że nie wszystko dało się przewidzieć, co jeszcze bardziej potęgowała zainteresowanie lekturą. Sam pomysł na fabułę jak najbardziej udany, obyczajówka z wątkiem miłosnym i kryminalnym. Każdy może znaleźć coś dla siebie. 

"Prawdziwa miłość nie potrzebuje żadnego konkretnego powodu. Miłość to głęboka więź i pełne oddanie. Prawdziwa miłość powinna zapierać nam dech w piersiach i nigdy nie powinna zmuszać nas do postępowania wbrew sobie."

Bohaterowie są wyraziści, każdy ma swoją historie. Polubiłam szczególnie Cheta. Jakoś nie potrafię znaleźć w nim żadnej cechy, która nie pasowałaby mi. Pracowity, odpowiedzialny, poukładany, wesoły, miły.  Historia w tej książce pokazuję, że nie zawsze łatwo jest nam kłamać jak to może się wydawać. Kiedy jesteśmy do tego zmuszeni sytuacją to naszym największym pragnieniem jest podzielenie się z kimś prawdą. 

"Niebezpieczne kłamstwa" to lekka i przyjemna książka młodzieżowa przy której można spędzić przyjemnie wolny czas. Myślę, że idealnie pasuje ona na wakacyjny czas. 

Moja ocena
8/10
Czytam ile chcę
Czytam Young Adult

5 komentarzy :

  1. Mam w planach poznanie twórczości autorki w najbliższym czasie i mam wielką nadzieję, że nie będzie to stracony czas :) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To była pierwsza pozycja od tej autorki jaką poznałam. I przyznaje, że była tą lepszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem możliwe, że przeczytam, choć nie moje klimaty. Świetna recenzja :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators