[105] "Korona" - Kiera Cass

Tytuł: "Korona"
Autor: Kiera Cass
Seria: Selekcja tom 5
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2016
Dwadzieścia lat minęło od wydarzeń z „Jedynej”. Córka Americi i Maxona - księżniczka Eadlyn nie sądzi, że uda jej się znaleźć prawdziwego partnera wśród konkursowych trzydziestu pięciu zalotników, nie mówiąc już o prawdziwej miłości . Ale czasami serce znajdzie sposób, aby nas zaskoczyć. Eadlyn musi dokonać wyboru, który okaże się trudniejszy niż ktokolwiek się mógł spodziewać.. [ lubimyczytac.pl]

Jak do tej pory byłam fanką tej serii. Było w niej coś co mnie urzekło i ciągle chciałam więcej. Chyba wszystko może się kiedyś znudzić. 

"Ale prawda jest taka, że miłość jest równie przypadkowa, jak i zaplanowana, równie piękna, jak i katastrofalna."

Eadlyn podobnie jak dwadzieścia lat temu jej ojciec bierze udział w Selekcji. Początkowo pomysł jej się ten nie podobał, teraz wierzy, że właśnie dzięki niej znajdzie miłość swojego życia. Wybranie tego jedynego wcale nie jest proste, gdyż w między czasie zamartwia się o chorą matkę jak i o losy brata. Jednak są momenty kiedy jej serce mocniej zabija. 

"Nic tak nie uświadamia obecności drugiej osoby jak jej zniknięcie."

Może zacznę od tych złych rzeczy, które mi się nie podobały. Pierwsze wrażenie, czyli okładka. Nie wiem może już na starcie jestem uprzedzona do tej pozycji, ale okładka wydaję mi się najgorsza z całej serii[ nie uwzględniam w tym dodatkowych wydanych książek]. 
O ile podoba mi się jak zakończenie jest nie przewidywalne to w tym przypadku wolałabym żeby zakończyło się tak jak każdy myślał, że się zakończy po przeczytaniu poprzedniej części. Kiedyś już wspomniałam, że zakończenie książki nie po mojej myśli po prostu sporo może zniechęcić mnie do danej pozycji. Nie wykluczam, że tak jest w tym przypadku. 
Sporo jest podobieństw do wydarzeń sprzed dwudziestu lat. 
"Korona" napisana jest lekkim językiem, więc czyta się ją szybko, jednak mnie już trochę nudziła. Chyba za dużo już tych książek z serii Selekcja. 

Całą serie odbieram dość pozytywnie, szczególnie 3 pierwsze tomy. Może na tym autorka powinna pozostać, choć w sumie 4 też mi się podobała. Polecić ją mogę wszystkim tym którzy choć na trochę chcą się przenieść do królewskich posiadłości. 
Ej wiecie co, nawet chciałabym wziąć udział w takiej Selekcji, ale jako kandydatka, bo osoba wybierająca nie ma łatwego zadania. 

Moja ocena 7/10 
Czytam Young Adult
Czytam ile chce

Rywalki / Elita / Jedyna / Następczyni / Korona

1 komentarz :

  1. Uwielbiam "Selekcję", więc pewnie niebawem sięgnę po tę książkę ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators