Stosikowo majowo

Dziś przygotowałam dla was stoik moich niektórych zdobyczy, gdyż niektóre już zostały mi podkradzione.
1. Jojo Moyes - "Zanim się pojawiłeś"
Ochotę na tą książkę miałam odkąd zobaczyłam zwiastun do filmu. Obecnie jestem właśnie w trakcie jej czytania.
2. Malwina Kowszewicz - "Zakazane gry"
Kupując tą książkę nie miałam jakiegokolwiek pojęcia o czym ona jest. Trochę obawiam się, że będzie należeć do tych leżących nietkniętych.
3.Jean Sasson - "Księżniczka"
Książka pożyczona od koleżanki. Już przeze mnie przeczytana i jak najbardziej polecam.
4. Zoe Marriot  - "Cienie na księżycu"
5. Barbara Freethy - "Bez pamięci"
6. Marie Lu - "Rebeliant"
Te trzy pozycje pochodzą z biblioteki. Jak nigdy jestem zadowolona w 100 procentach z moich zdobyczy z wypożyczenia. Coś czuję, że na żadnej z nich się nie zawiodę.

Książki w rozjazdach.
7. Guillaume Musso  - "Kim byłbym bez ciebie"
8. Holden Kim - "Promyczek"
9. Becca Fitzpatrick - "Niebezpieczne kłamstwa.

Czytaliście coś z tej listy? Co polecacie? Co odradzacie?

5 komentarzy :

  1. Jest co czytać :) Raczej nie moja tematyka, żadnego tytułu nie znam, ale Tobie życzę samych pozytywnych zdarzeń. A może zdołasz mnie przekonać, że warto którąś poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z miłą chęcią przeczytałabym powieść Jojo Moyes . ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cuda! :) Miłej lektury, a ja czekam na recenzję bo nic nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnej z wymienionych pozycji, ale to chyba za sprawą odmiennego gustu. Czekam jednak na recenzję powyższych pozycji, być może do jakiejś się przekonam.
    Pozdrawiam serdecznie- strefawyobrazni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie na księżycu <3 Uwielbiam, naprawdę. A Zanim się pojawiłeś mam w planach, może uda się przed filmem. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

© Szablon wykonała Ronnie ™ | RONNIE creators